ہمیں فالو کریں

بھارت درشن


وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کے روز اپنے پارلیمانی حلقہ کاشی کی خوب تعریف کی۔ انہوں نے کہا کہ کاشی پوری دنیا کو روشنی بخشنے والا ہے۔ ہر دور میں ، کاشی نے دنیا کی رہنمائی کی ہے۔ کاشی کے مرد وخواتین ، شیو اور دیوی کے روپ ہیں۔ کاشی رواں دواں ہے ، یہاں کی گلیاںپرجوش ہیں۔


وزیر اعظم نے گورونانک جی کو سماج اور نظام میں اصلاحات کی سب سے بڑی علامت قرار دیا۔انہوں نے کہا کہ جب کبھی سماج میں اور ملکی مفاد کے لئے تبدیلیاں لائی جاتی ہیں تو حزب اختلاف کی جانب سے غیر ضروری شور شرابہ کھڑا ہو جاتا ہے


نائب صدر جمہوریہ ہند جناب وینکیا نائیڈو نے آج سائیکل کلچر کو فروغ دینے کی ضرورت پر زور دیا ہے اور شہروں میں خصوصی سائیکلنگ ٹریکس بنانے کی ضرورت پر بھی زور دیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ سائیکلنگ ایک صحت مند کم لاگت والی مشق ہے اور اس کے بہت سے فوائد بھی ہیں۔ ساتھ ہی ساتھ آلودگی سے بھی پوری طرح بچاؤ ہوتا ہے۔


مرکزی وزیر برائے اطلاعات و نشریات پرکاش جاوڈیکر اور اقلیتی امور کے وزیر مختار عباس نقوی نے جمعرات کے روز یوم آئین کے موقع پر شہریوں کو دلی مبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا کہ یہ ہمیں حق دیتا ہے اور فرائض بھی بتاتا ہے کہ اس عمل کریں۔ ملک کا آئین ہندوستان کا سب سے اعلیٰ قانون ہے جو دستور ساز اسمبلی میں 26 نومبر 1949 کو منظور اور 26 جنوری 1950 سے نافذ ہوا تھا


آل انڈیا مسلم پرسنل لا بورڈ کے نائب صدر، ملک کے ممتاز عالم دین و ماہر تعلیم اور ترجمان مولانا ڈاکٹر کلب صادق کے انتقال پر آل انڈیا مسلم پرسنل لا بورڈ نے گہرے رنج و غم کا اظہار کرتے کہا کہ ان کی رحلت سے ملک ایک بڑی قابل قدر شخصیت،دانشور،اور ممتاز رہنما سے محروم ہوگیا۔


 مدھیہ پردیش انسانی حقوق کمیشن نے منڈی دیپ میں ایک فیکٹری میں ملازم کو ننگا کرکے گھمائے جانے کے واقعہ پر نوٹس لیا ہے۔ اس معاملے میں کمیشن نے پولیس سپرنٹنڈنٹ رائسین سےایک ماہ میں رپورٹ طلب کی ہے۔ یہ بھی پوچھا گیا ہے کہ معاملے میں ایف آئی آر درج کی گئی یا نہیں اور معاملے کی موجودہ صورت حال سے کمیشن کو مطلع کرانے کے لیے بھی لکھا گیا ہے۔


منگل کے روز ایک ویڈیو میں  غازی آباد کے راجن نگر علاقے میں ایک تیندوا کو دیکھا گیا ، جو غازی آباد ڈویلپمنٹ اتھارٹی (جی ڈی اے) کے وائس چیئرمین کے جنریٹر روم میں داخل ہوا۔ ایک سی سی ٹی وی فوٹیج میں بتایا گیا کہ پولیس کے سینئر سپرنٹنڈنٹ کے رہائش گاہ کے اندر تیندوا کو جاتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔


گوپاشٹمی کے موقع پر ایکل بھیان کے بانی شیام گپتا کی ہدایت میں اتوار کو گوردھن کے سر شیام گوشالہ کے احاطے میں گو گرام یوجنا کا افتتاح سادھوی ریتمبھرا اور مہا منڈلیشور موہنی داس مہاراج نے کیا ۔ اس موقع پر ، سادھوی ریتمبھرا نے کہا کہ میں ایکل مہم کے اس نیک کام کو سلام پیش کرتی ہوں ، کیوں کہ زندگی میں تپ کے بغیر کچھ بھی ممکن نہیں ہے۔ قربانی کے بغیر زندگی میں کبھی آپ سدھی کے دروازے تک نہیں پہنچ سکتے۔ گو ماتا اور دھرتی ماں کی تکلیف کو ختم کرانے کے لئے ہمیں تپ سے گزرنا پڑے گا۔ ہم نے ایسے ہندوستان کا تصور نہیں کیا جہاں گو¿ ماتا کی حالت خستہ ہے جس کا نتیجہ یہ نکلا ہے کہ آج کے ہندوستان کی ثقافت ختم ہورہی ہے جسے ہمیں واپس لانا ہے۔ ایکل مہم نے اس کی شروعات کر دی ہے۔


زائد چینی کے ایتھانول میں تبدیل کرنے گنا اگانے والے کسانوں کی آمدنی میں اضافہ ہوگا اور  ایتھانول ملانے کا...


مرکزی وزیر نے کہا کہ وزیر اعظم جس طرح ہمیشہ سوچتے ہیں ، ان کی رہنمائی میں ، انہوں نے ہمیشہ کہا کہ جب کوئی بھی بڑا موضوع لوگوں کا موضوع بن جاتا ہے تو ، وہ ایک عوامی تحریک بن جاتی ہے ، سماج اسے اپنے کاندھوں پر اٹھا کر اپنا لیتا ہے تو اس تحریک کی کامیابی یقینی ہو جاتی ہے ۔

To Top