ہمیں فالو کریں

ملک کو توڑنے کی سازش کرنے والوں کو دیا جا رہا ہے منھ توڑ جواب : نریندر مودی

وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کے روز اپنے پارلیمانی حلقہ کاشی کی خوب تعریف کی۔ انہوں نے کہا کہ کاشی پوری دنیا کو روشنی بخشنے والا ہے۔ ہر دور میں ، کاشی نے دنیا کی رہنمائی کی ہے۔ کاشی کے مرد وخواتین ، شیو اور دیوی کے روپ ہیں۔ کاشی رواں دواں ہے ، یہاں کی گلیاںپرجوش ہیں۔

I N Bureau Updated December 1, 2020 11:57 IST
PM’s Varanasi speech Modi-and-Yogi in Varanasi
PM’s Varanasi speech Modi-and-Yogi in Varanasi
 وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کے روز اپنے پارلیمانی حلقہ  کی خوب تعریف کی۔ انہوں نے کہا کہ کاشی پوری دنیا کو روشنی بخشنے والا ہے۔ ہر دور میں ، کاشی نے دنیا کی رہنمائی کی ہے۔ کاشی کے مرد وخواتین ، شیو اور دیوی کے روپ ہیں۔  یہاں کی گلیاںپرجوش ہیں۔

PM’s Varanasi speech کاشی کی خوب تعریف

وزیر اعظم پیر کی شام راج گھاٹ پل پر پہلا چراغ روشن کرنے. اور دیو دیپاولی فیسٹیول کا افتتاح کرنے کے بعد لوگوں سے خطاب کر رہے تھے۔ گھاٹ پر پرتی دھونی کی جانب سے پیش کئے گئے. ثقافتی پروگرام شیواستوتی اورگنگا ارادھنا دیکھنے کے بعد وزیر اعظم نے بھوجپوری زبان میں گنگا اسنان کی روایت کو بتاتے ہوئے کہا . کہ قدیم زمانے سے کاشی میں ڈبکی لگا کر دان پنیہ کی روایت رہی ہے۔ پنڈت رامکنکر مہاراج کارتک کے مہینے میں بابا وشوناتھ کو رام کتھا سناتے رہے۔
انہوں نے کہا کہ کووڈ۔ 19 نے بہت سی چیزوں کو تبدیل کردیا ہے۔ لیکن کاشی کے جوش ، عقیدت اور طاقت کو تبدیل نہیں کرسکتا ہے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ کاشی ماں گنگا کی سرپرستی میں روشنی کا تہوار منا رہ ہے. ۔بھولے ناتھ کے آشیرواد سے مجھے بھی گنگا میں ڈبکی لگانے کا موقع مل رہا ہے۔

وزیر اعظم نے راج گھاٹ میں دیو دیوالی فیسٹیول کا افتتاح کیا

وزیر اعظم نے سو سال قبل کاشی سے چوری ہوئی ماتا انناپورنا کی مورتی کا ذکر کیا اور کہا کہ یہ مورتی اب واپس آرہی ہے۔ ماں انناپورنا ایک بار پھر گھر واپس آرہی ہیں۔ یہ کاشی کے لئے اعزاز کی بات ہے۔ انہوں نے کہا کہ یہمورتیاں ہمارے عقیدت کے ساتھ ساتھ انمول وراثت بھی ہیں۔
انہوں نے گذشتہ حکومتوں کو نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ اگر یہ کوشش اس سے پہلے کی گئی ہوتی تو کتنی مورتیاں ملک کو واپس مل جاتیں۔ ہمارے لئے ورثہ کا مطلب ملک کی وراثت ہے ، جبکہ کچھ لوگوں کے لئے ورثہ کا مطلب اپنے کنبہ اور کنبہ کا نام ہوتاہے۔ ہمارے لئے وراثت کا مطلب ہماری عقیدت ، ہماری ثقافت ، ہمارے اقدارہیں۔ ہماری توجہ ملک کی ثقافت اور وراثت کو بچانے پر ہے۔

ثقافتی پروگرام کے گواہ بنے

وزیر اعظم نے سرحد پر کشیدگی بڑھا رہے چین کو بھی ایک سخت پیغام دیتے ہوئے کہا کہ ملک میں خواہ سرحد پر دراندازی کی کوشش ہو ، توسیع پسند قوتوں کا رویہ ہوہے یا ملک کے اندرکو توڑنے کی سازشیں ہو ، ہندوستان آج سب کو منھ توڑ جواب دے رہا ہے۔ ملک دشمنوں کو بھرپور جواب دیا جارہا ہے۔ غریبوں اورضرورت مندوں کی مدد کی جارہی ہے۔ وزیر اعظم نے خود کفیل مہم میں لوکل کے لئے ووکل کا لوگوں سے نعرہ لگواکر کہا کہ اس بارکی دیوالی جیسے منائی گئی ، اسی طرح ملک کے لوگ مقامی مصنوعات اور تحائف خرید کر یہ تہوار منایا۔

چین کو بھی ایک سخت پیغام

وزیر اعظم نے کہا کہ ہمارے تہوار ایک بار پھر غریبوں کی مدد کرنے کا باعث بن رہے ہیں۔ پرکاش پرو پر ، گرو نانک دیو کو یاد کرتے ہوئے ، وزیر اعظم نے کہا کہ انہوں نے اپنی زندگی غریبوں کی خدمت میں صرف کی ہے۔ وہ طویل عرصے تک کاشی میں رہے۔ کاشی کا گروباغ گرودوارہ اس کا گواہ ہے۔ وزیر اعظم نے وشوناتھ کوریڈور کی مخالفت کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ جب کاشی کے لئے ترقیاتی کام شروع ہوئے تو مظاہرین نے صرف احتجاج کی خاطر احتجاج کیا۔ جب کاشی نے فیصلہ کیا تھا کہ بابا کے دربار تک وشوناتھ کوریڈور تعمیر کیا جائے گا ، تو عقیدت مندوں کی سہولیات کو بڑھایا جائے گا۔
وزیر اعظم نے ترقیاتی کاموں کی مخالفت کرنے والوں کو آئینہ دکھاتے ہوئے کہا کہ آج جب کاشی کی میراث لوٹ رہی ہے تو ایسا لگتا ہے کہ کاشی ماتا اننا پورنا کی آمد خبر سن کر سج گئی ہو۔ 
PM’s Varanasi speech

To Top