ہمیں فالو کریں

تعلیم


مرکزی وزیر تعلیم جناب ر میش پوکھریال نے جامع ترقی کے لئے ’قومی تعلیمی پالیسی:مسائل، چیلنججز، مستقبل کی راہ موضوع پر مرکوز ایک ویبنار سے آج خطاب کیا۔ یہ ویبنار یونیورسٹی گرانٹ کمیشن (یو جی سی)کے فروغ انسانی وسائل ، مرکز ، ایچ آر ڈی سی، جواہر لعل نہرو یونیورسٹی (جے این یو) کے ذریعہ ریسرچ فار ریسرجرز فاؤنڈیشن (آر ایف ایف) کے تعاون سے منعقد کیا گیا ۔ ملک اور بیرون ملک سے 125 اشخاص نے اس ویبنار میں شرکت کی۔ جے این یو کے فیس بک آفیشئل پیج کے ذریعہ پروگرام کی لائیو اسٹریمنگ سے 7000 سے زیادہ افراد نے اسے دیکھا اور سنا۔


معلومات آج کی سب سے اہم شئے ہے اور ڈجیٹلائزیشن معلومات تک رسائی کا اہم ذریعہ ہے : نائب صدر جمہوریہ


مرکزی وزیر صحت ڈاکٹر ہرش وردھن نے انڈین انسٹی ٹیوٹ آف ماس کمیونی کیشن. (آئی آئی ایم سی) کے طلباء کو آج ڈیجیٹل طریقے سے خطاب کیا سب سے پہلے انھوں نے ابھرتے ہوئے صحافیوں کا خیرمقدم کیا. اور ادارے کا انھیں طلباء سے خطاب کرنے کے لئے مدعو کرنے پر شکریہ ادا کیا۔ انھوں نے کہا کہ جمہوریت کے چوتھے ستون کی شکل میں کام کرنے والا میڈیا . لوگوں کے رویے کو ڈھالنے میں کافی اہم رول ادا کرتا ہے. لہٰذا صحافیوں کے کندھوں پر سماج کا بھلا کرنے کی بہت بڑی ذمے داری ہے۔


ہندوستان کے معزز وزیر تعلیم رمیش پوکھریال 'نشانک' نے آج پروفیسر عمران علی ، شعبہ کیمیا ، جامعہ ملیہ اسلامیہ کو امریکہ کے سائنس برائے ویب ، کلیریویٹ پی ایل سی کے ذریعہ ایچ سی آر 2020 کی فہرست میں جگہ حاصل کرنے پر انھیں مبارکباد پیش کی۔پروفیسر علی کی کامیابی کی تعریف کرتے ہوئے ، معزز وزیر نے ٹویٹ کیا ، "امریکہ کے ویب آف سائنس ، کلیریویٹ پی ایل سی کے ذریعہ جاری کردہ ہائیلی ساٹیٹڈ ریسرچرز (ایچ سی آر) 2020 کی فہرست میں جگہ حاصل کرنے پر جامعہ ملیہ اسلامیہ کے پروفیسر عمران علی کو مبارکباد


مرکزی وزیر تعلیم جناب رمیش پوکھریا نشنک نے آج تکنیکی تعلیم کی کل ہند کونسل ( اے آئی سی ٹی ای ) سے جڑے اعلیٰ تعلیمی اداروں کے اساتذہ کو تربیت دینے کے لئے 46 آن لائن تربیتی و آموزشی ( اٹل ) اکیڈمی فیکلٹی ڈیولپمنٹ پروگرام ( ایف ڈی پیز ) کا افتتاح کیا ۔ ایف ڈی پیز بھارت کی 22 ریاستوں میں منعقد کی جائیں گی ۔


سی بی ایس سی نے ماڈل پیپر جاری کرکے جہاں جلد امتحانات کرانے کے اشارے دیدئیے ہیں ،وہیں عالم یہ ہے کہ کورونا کے دور میں اسکول وکالج بند ہونے کے سبب 65فیصدی طلبہ تعلیم کے تئیں لاپرواہ ہوگئے ہیں ۔ کرونا کے دور میں طلبہ وطالبات کے اندر یہ رجحان پیدا ہوگیا ہے کہ وہ گزشتہ مرتبہ کی طرح اس مرتبہ بھی امتحانات میں پاس ہوجائیں گے ، جب کہ اب تک ایسا کچھ نہیں ہے ، اساتذہ کا ماننا ہے کہ آن لائن سے تعلیم کا طریقہ بدل گیا لیکن بچوں کی تعلیم کا کافی نقصان ہوا ہے ، وہیں بچوں کے والدین کا کہنا ہے کہ موبائل سے بچوں کی تعلیم اسکول جیسی نہیں ہورہی ہے ۔


امریکی خلائی ایجنسی ناسا (ناسا) نے یوروپی اسپیس ایجنسی (ای ایس اے) کے ساتھ مل کر ، دنیا بھر میں سمندرکی بڑھتی ہوئی سطح کی نگرانی کے لیے اسپیس ایکس فیلکن 9 راکٹ سے کامیابی کے ساتھ ایک سیٹلائٹ کا آغاز کیا ہے۔


وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے گاندھی نگر، گجرات میں پنڈت دین دیال پیٹرولیم یونیورسٹی کے 8ویں کانووکیشن میں شرکت کی۔ انہوں نے ’مونو کرسٹیلائن سولر فوٹو وولٹیک پینل کے 45 میگا واٹ پیداواری پلانٹ‘ اور ’سینٹر آف ایکسلینس آن واٹر ٹکنالوجی‘ کا سنگ بنیاد رکھا۔ انہوں نے یونیورسٹی میں ’اننوویشن اینڈ انکیوبیشن سینٹر – ٹکنالوجی بزنس انکیوبیشن‘، ’ٹرانسلیشنل ریسرچ سینٹر‘ اور ’اسپورٹس کامپلیکس‘ کا بھی افتتاح کیا۔


 توقع ہے کہ اوباما کی حالیہ کتاب کی امریکا اور کینیڈا میں مجموعی فروخت 2.5 سے 3 کروڑ کاپیوں تک چلی جائے گی۔ اس طرح کتاب کی فروخت س حاصل ہونے والی مجموعی آمدنی 50 کروڑ ڈالر تک پہنچ سکتی ہے۔اوبامہ کی کتاب کی پہلے روز فروخت سابق صدر بل کلنٹن کی کتابMy Life سے بھی تجاوز کر چکی ہے۔ سال 2004میں 1008 صفحات پر مشتمل اس کتاب کی امریکا اور کینیڈا میں 4 لاکھ کاپیاں فروخت ہوئی تھیں۔ اسی طرح اوباما کی کتاب نے سابق صدر جارج بش کی کتاب Decision Points کو بھی پیچھے چھوڑ دیا۔ بش کی 481 صفحات کی یہ کتاب 2010میں شائع ہوئی تھی۔ پہلے روز امریکا اور کینیڈا میں اس کتاب کی 2.2 لاکھ کاپیاں فروخت ہوئی تھیں۔


تصنیف، شاعری اور دیگر ادبی کاموں کے لئے مرکزی وزیر کو اب تک حاصل ہوئے متعدد قومی اور بین الاقوامی ایوارڈ کی فہرست میں یہ ایک نیا اعزاز بھی جڑ جائے گا۔ جناب پوکھریال کو اس سے قبل ادب اور انتظامیہ کے شعبے میں متعدد ایوارڈ سے نوازا جاچکا ہے، جس میں اس وقت کے وزیر اعظم جناب اٹل بہاری واجپئی کے ذریعے دیا گیا ساہتیہ بھارتی ایوارڈ، سابق صدر ڈاکٹر اے پی جے عبدالکلام کے ذریعے دیا گیا ساہتیہ گورو سمان، اچھی حکمرانی کے لئے دبئی کی حکومت کے ذریعے دیا گیا گڈ گورنینس ایوارڈ، موریشس کے ذریعے بھارت نژاد شخص کو دیا جانے والا غیرمعمولی حصول یابی ایوارڈ اور ماحولیات کے شعبے میں یوکرین کے ذریعے دیا گیا ایوارڈ ، دیگر ایوارڈ اور اعزازات کی فہرست میں شامل ہیں۔ جناب نشنک کو نیپال میں ’’ہمل گورو سمان‘‘ سے بھی نوازا گیا ہے۔

To Top