ہمیں فالو کریں

تفریح


بالی ووڈ کے مشہور گلوکار ادت نارائن یکم دسمبر 1955 کو ایک نیپالی خاندان میں پیدا ہوئے تھے۔ ادت نارائن کا نانیہال بہار میں تھا، جس کی وجہ سے انہیں بہار سے زبردست لگاؤ تھا۔ ادت کو بچپن سے ہی گانے کا شوق تھا۔ اپنی ابتدائی تعلیم کے دوران ، ادت نے موسیقی کی تعلیم بھی حاصل کی۔


سالگرہ پر خاص 27 نومبر: بپی لہری بالی ووڈ کے پہلے راک اسٹار گلوکارہ ہیں گلوکارہ بپی لہری ، جو بالی ووڈ میں ڈسکو کنگ کے نام سے مشہور ہیں ، 27 نومبر 1952 کو کولکاتہ میں پیدا ہوئے تھے۔ ان کے والد اپریش لہری بنگالی گلوکار اور والدہ بانسری لہری بھی گلو کارہ تھیں۔ گھر میں موسیقی کی فضا کی وجہ سے ، بپی لہری بھی بچپن سے ہی موسیقی کی طرف مائل ہوگئے اور انہوں نے فیصلہ کیا کہ وہ مشہور موسیقار بنیں گے۔ صرف 19 سال کی عمر میں ، انہیں بنگالی فلم دادو میں پہلی بار گانے کا موقع ملا۔ اس کے بعد بپی لہری نے بالی ووڈ کا رخ کیا اور ممبئی چلے گئے۔ 1973 میں ، انہیں ہندی فلم 'ننہاشکاری' میں گانے کا موقع ملا ، لیکن انہیں 1975 کی فلم 'زخمی' سے شناخت ملی۔


ایشوریہ رائے بچن اپنے والد کے یوم پیدائش پر جذباتی ہوگئیں ، تصویر شیئر کی آج فلمی اداکارہ ایشوریہ رائے بچن کے والد کرشن راج رائے کا یوم پیدائش ہے۔ اس خاص موقع پر ، ایشوریہ اپنے والد کو یاد کرتے ہوئے بہت جذباتی ہو گئیں۔ انہوںنے اپنے والد کی تصویر انسٹاگرام پر شیئر کی اور ا نہیں گارجین اینجل بتایا ۔ ایشوریہ نے لکھا - ' ہیپی برتھ ڈے ڈیڈی -اجا۔ ہمارے ہمیشہ مسکراتے رہنے والے گارجین اینجل ، آپ کو ڈھیر سارا پیار۔


رچا چڈھا نے کہا کہ وہ ہرکام میں مدد کرتے ہیں۔ ہماری پسند بہت سے معاملوں میں ملتی جلتی ہے۔ علی مجھ سے بہتر کک ہیں۔ مجھے نامیاتی کاشتکاری پسند ہے اور باورچی خانہ کے باغ کے لیے نئے گھر میں کافی جگہ ہے جس میں وہ میری مدد کریں گے۔ ہمارا نیا مکان سمندر کے بہت قریب ہے۔ رچا چڈھا اور علی فضل اکثر سوشل میڈیا پر ایک دوسرے کی پوسٹس کی تعریف کرتے ہیں۔


منشیات کیس میں کامیڈین بھارتیہ سنگھ اور ان کے شوہر ہرش لمباچیا کو خصوصی عدالت نے اتوار کو 4 دسمبر تک عدالتی تحویل میں بھیج دیا ہے۔ بھارتی سنگھ کو بائکولہ خواتین جیل میں رکھا جائے گا اور ہرش کو تلوجا جیل میں رکھا جائے گا۔ دونوں کی ضمانتوں کی سماعت پیر کو ہوگی۔


این سی بی نے اتوار کے روز علی الصبح ٹیلی ویژن مزاح نگار اداکار ہرش لمباچیا کو منشیات کے ممنوعہ چرس کے استعمال اور اسے رکھنے کے الزام میں گرفتار کیا تھا۔


سنجے دت کی آنے والی فلم ’ ٹورباز ‘ او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر ریلیز ہونے والی ہے۔ اس فلم میں سنجے دت کے علاوہ نرگس فاخری اور راہول دیو بھی اہم کردار میں ہیں۔ ہفتے کے روز ،فلم میکرز نے فلم کا ٹریلر جاری کیا ، جسے اداکار سنجے دت نے مداحوں کے ساتھ ٹویٹر پر شیئر کیا۔ 


تاپسی پنو اپنی فلم ’ر شمی راکٹ‘ کے لیے دن رات پسینہ بہارہی ہیں۔ یہ ایک اسپورٹس ڈرامہ فلم ہے۔ فلم’رشمی راکٹ‘ کی ہدایتکاری آکاش کھورانہ کر رہے ہیں اور پروڈیوس کیا ہے رونی اسکریوالا ، نیہا آنند اور پرنجل کھنڈیا۔ اس فلم کا اسکرپٹ انیرود گوہا نے لکھا ہے۔


زینت نے اس کے بعد متعدد ہٹ فلموں میں کام کیا ، جن میں ہیرا پنا ، پریم شاستر ، وارنٹ ، یادوں کی بارات ، ستیم شیوم سندر م ، قربانی ، لاوارث ، پانی پت وغیرہ شامل ہیں۔ فلم ستیم شیوم سندرم میں ان کا کردار روپا ابھی بھی لوگوں کے ذہنوں میں ہے۔ زینت نے 1985 میں مظہر خان سے شادی کی اور ان کے دو بچے آذان اور جہان ہیں۔ زینت کو بالی ووڈ میں ماضی کی دلیر اور باہمت اداکارہ سمجھا جاتا ہے۔


 بنگلہ فلم انڈسٹری کی مشہور شخصیت سومترا چٹرجی نے دنیا کو الوداع کہہ دیا۔ آج دوپہر کولکاتہ کے ایک غیر سرکاری نرسنگ ہوم میں سومترا چٹرجی نے آخری سانس لی۔ گزشتہ ماہ کورونا سے متاثر ہونے کے بعد انہیں اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا لیکن ایک ماہ سے زائد عرصہ اسپتال میں زیر علاج رہنے کے باوجود وہ صحتیاب نہیں ہو سکے۔ ان کی عمر 85 سال تھی ۔ ڈاکٹروں کے مطابق علاج کے بعد ان کی کورونا رپورٹ منفی آنے کے بعد بھی کورونا سے ہونے والی کچھ ایسی پیچیدگیاں تھیں جو ختم نہیں ہوسکیں۔ سومترا چٹرجی کی موت پر بنگال کے لوگوں نے دکھ کا اظہار کیا ہے

To Top