ہمیں فالو کریں

فکر و نظر


گرو نانک دیو نے لوگوں کو اتحاد ، ہم آہنگی ، بھائی چارہ اور خدمت کا راستہ دکھایا اورمحنت ، دیانت اور خود اعتمادی پر مبنی طرز زندگی کے لئے معاشی فلسفہ دیا،ان کی زندگی اور ان کی تعلیمات پوری انسانیت کے لئےسرچشمہ ہیں


سپریم کورٹ کی ہدایات کے مطابق ملک کی موسمیاتی صورت حال کے موافق ہلکے وزن کے ہیلمٹ کے بارے میں غور و فکر کرنے اور ہیلمٹ سے متعلق عمل درآمد کو یقینی بنانے کے لئے سڑک حفاظتی کمیٹی بنائی گئی تھی


ہرشہری کو اپنے دستوری حقوق کے ساتھ فرائض کے تئیں بھی بیدار رہنا چاہیے:ڈاکٹر شیخ عقیل احمد یومِ آئین کے...


ڈاکیومنٹری میں آئین کے مختلف حصوں میں  استعمال کی گئی مختلف تصاویر کے رابطوں کا  حوالہ دیا گیا ہے۔ یہ ایک بہت ہی  انوکھے نظریے کے ساتھ  آئین کا  مطالعہ کرنے کی   ایک کوشش ہے۔ جناب گہلوت نے ایک انوکھے انداز اور غیر مثالی  ڈاکیومنٹری کے   بنانے کے لئے   ڈی اے آئی سی ٹیم کی ستائش کی۔


اردو کے ممتاز شاعر اور ناظم مشاعرہ افروز عالم نے ممتاز شاعرہ پروین شاکر مرحومہ کو والہانہ انداز میں یاد کیا ہے. جدہ سودی عرب میں مقیم افروز خود بہت اچھے شاعر ہیں اور ناظم مشاعرہ کے طور پر شہرت رکھتے ہیں.


پروین شاکر اردو شعری ادب کی ایک منفرد آواز ہیں۔ آج یعنی 24نومبر کو پروین شاکر پیدا ہوئیں تھیں۔ اردو ادب کو ایک گراں قدر سرمایہ دے کر بہت کم عمری میں مالک  حقیقی سے جا ملیں۔ پروین شاکر کو انڈیا نیرٹیو اردو ٹیم خراج عقیدت پیش کرتی ہے اور ان سے جڑی چند باتیں قارئین کے سامنے پیش کی جاتی ہیں۔


اردو کی مقبول شاعرہ اور ادیب فوزیہ رباب نے خوصورت انداز میں ممتاز شاعرہ پروین شاکر کو انکے جنم دن پر یاد کیا ہے. فوزیہ رباب گوا میں مقیم ہیں اور مختلف موضوع پر ان کی تحریریں اخبارات و رسائل کی زینت بنتے ہیں.


صورریات پر مبنی روایتی اصول تجنیس میں جھینگروں کے مختلف اقسام کی شناخت کرنے میں طویل سفر طے کیا ہے ۔ لیکن یہ خفیہ نوع کے اقسام  میں حد سے تجاوز کرنے کے لئے کافی نہیں ہوتا ہے۔ دو یا دو سے زیادہ شکل پسندی سے جدا نہ ہونے والا اقسام کا ایک گروہ (ایک ہی نوع کے تحت چھپا ہوا) یا ایک ہی نوع کے افراد جو متنوع شکلیں بیان کرتے ہیں (جن کو اکثر متعدد اقسام میں درجہ بند کیا جاتا ہے)۔ لہذا ، شناخت صرف اور صرف نفسیاتی خصوصیات پر مبنی ہے جس سےاقسام کے تنوع کو کم کرنا یا زیادہ سمجھا جاتا ہے۔


15ویں مالیاتی کمیشن کے چیئرمین اور ممبروں نے آج وزیر اعظم جناب نریندر مودی کو 22-2021 سے لے کر 26-2025 تک کی مدت کے لئے کمیشن کی رپورٹ کی ایک نقل پیش کی۔ کمیشن نے 4 نومبر 2020 کو صدر جمہوریہ ہند کو اپنی رپورٹ پیش کی تھی۔


وزارت اطلاعات و نشریات ڈیجیٹل میڈیا کے ذریعہ خبروں اور حالات حاضرہ کی اپ لوڈنگ/ اسٹریمنگ میں شامل اہل اداروں کے لئے آج ایک عوامی نوٹس جاری کیا ہے کہ وہ 18 ستمبر 2019 کو حکومت ہند کے ذریعہ لئے گئے فیصلے کی تعمیل کریں، جس کے تحت حکومت کی منظوری سے 26 فیصد ایف ڈی آئی کی اجازت دی گئی تھی۔

To Top