واٹس ایپ نے نئی رازداری پالیسی پر لگائی روک،دہلی ہائی کورٹ کو دی معلومات

https://urdu.indianarrative.com/whatapp.png

@WhatsApp

واٹس ایپ نے نئی رازداری پالیسی  پر لگائی روک،دہلی ہائی کورٹ کو دی معلومات

واٹس ایپ  نے فی الحال اپنی نئی رازداری  پالیسی  روک لگا دی ہے۔ یہ معلومات واٹس ایپ کے ذریعہ آج دہلی ہائی کورٹ کو دی گئیں۔ اس معاملے پر اگلی سماعت 30 جولائی کو ہوگی۔

واٹس ایپ کے لئے پیش ہوئے سینئر ایڈوکیٹ ہریش سالوے نے عدالت کو بتایا کہ جب تک ڈیٹا پروٹیکشن بل منظور نہیں ہوتا اس کی نجی رازداری کی پالیسی پر عمل درآمد نہیں کیا جائے گا۔ سالوے نے کہا کہ واٹس ایپ نے وزارت الیکٹرانکس اور آئی ٹی کے نوٹس کا جواب دیا ہے۔

 انہوں نے کہا کہ پرائیویسی پالیسی کو چیلنج کرنا اور مسابقتی کمیشن کی انکوائری کو چیلنج کرنا دو مختلف چیزیں ہیں۔ اہم بات یہ ہے کہ 23  جون کو ہائی کورٹ نے مسابقتی کمیشن کی جانب سے نئی رازداری کی پالیسی کے بارے میں کچھ معلومات طلب کرنے کے نوٹس کے خلاف فیس بک اور واٹس ایپ کے ذریعہ دائر درخواستوں کو خارج کردیا تھا۔

22 اپریل کو جسٹس نوین چاولہ کی سنگل بنچ نے واٹس ایپ اور فیس بک کی درخواستوں کو خارج کردیا تھا۔ دونوں کمپنیوں نے ڈویژن بینچ کے سامنے اس حکم کو چیلنج کیا ہے۔ سنگل بنچ سے قبل سماعت کے دوران، سینئر ایڈوکیٹ ہریش سالوے، جو واٹس ایپ کی جانب پیش ہوئے، نے کہا کہ مسابقتی کمیشن کے پاس واٹس ایپ کی رازداری کی پالیسی پر حکم دینے کا کوئی دائرہ اختیار نہیں ہے۔

 حکومت کو اس معاملے پر فیصلہ لینا ہوگا۔ انہوں نے کہا تھا کہ واٹس ایپ کی نئی پرائیویسی پالیسی صارفین کو زیادہ شفافیت مہیا کرنا ہے۔ یہ پالیسی پیشہ ورانہ خدمات کے بہتر استعمال میں سہولت فراہم کرتی ہے۔ واٹس ایپ کی تجارتی خدمات فیس بک سے منسلک اس سے الگ ہے۔ انہوں نے کہا تھا کہ واٹس ایپ میں کسی صارف کی نجی گفتگو  کو نہیں دیکھتا۔ نئی رازداری  پالیسی کا اس سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔

مسابقتی کمیشن کی جانب سے، اے ایس جی امن لیکھی نے کہا تھا کہ یہ معاملہ صرف رازداری تک محدود نہیں ہے، بلکہ اعداد و شمار تک رسائی کے بارے میں ہے۔ انہوں نے کہا تھا کہ مسابقتی کمیشن نے اپنے دائرہ اختیار میں یہ حکم منظور کرلیا ہے۔ انہوں نے کہا تھا کہ اگرچہ واٹس ایپ کی اس پالیسی کو رازداری کی پالیسی کہا جاتا ہے، لیکن اسے مارکیٹ میں اپنی موجودگی کا غیر مناسب فائدہ اٹھانے کے لیے استعمال کیا جاسکتا ہے۔