ہمیں فالو کریں

عالمی


امریکہ کے نومنتخب صدر اور ڈیموکریٹک پارٹی کے رہنما جو بائیڈن ایک حادثے کا شکار ہوگئے ہیں۔ یہ حادثہ اس وقت ہوا جب جو بائیڈن اپنے کتے ' میجر ' کے ساتھ کھیل رہے تھے اور اسی دوران وہ گر گئے جس کی وجہ سے اس کی ٹانگ کی ہڈی میں دراڑ پڑ گئی۔  میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ نومنتخب صدر جو بائیڈن کے دائیں پیر کی ہڈی میں ہلکی سی دراڑ پڑ گئی ہے۔ اس کی وجہ سے ، اب وہ کئی ہفتوں تک بغیر سہارے کے نہیں چل پائیں گے۔ حادثے کے وقت بائیڈن اپنے جرمن شیفرڈ کتے ' میجر ' کے ساتھ کھیل رہے تھے۔ نومنتخب صدر کے پاس ایسے دو کتے ہیں۔ اس حادثے کے بعد ، صدر ڈونالڈ ٹرمپ نے بائیڈن کی صحت یابی کی خواہش کی ہے۔


ایران کی پارلیمنٹ نے ملک کے جوہری پروگرام کو مزید تیز کرنے کے بل کو منظوی دے دی ہے، جس میں ایران پر پابندیاں ختم کرنے کی حکمت عملی کا بھی خاکہ پیش کیا گیا ہے۔ یہ اعلان ایران کی پارلیمانی کمیٹی کے ترجمان ابوالفضل آموئی نے کیا ہے۔ ایرانی پارلیمنٹ کی قومی سلامتی اور خارجہ پالیسی کمیٹی نے اتوار کے روز اس بل پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا اور اس کی تین دفعات کو منظوری دے دی۔ اس بل کی پارلیمنٹ میں 232 ممبران نے حمایت کی جبکہ صرف 14 نے اس کی مخالفت کی


نائیجریا کے صدر محمدبخاری نے اس حملے کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ بورنو ریاست میں مزدور کسانوں کے قتل کرنے والے عسکریت پسندوں کی مذمت کرتے ہیں۔ان ہلاکتوں سے پورا ملک غمزدہ ہے۔


او آئی سی نے مسلم ممالک کی پاک آرگنائزیشن کو بے نقاب کردیا ہے۔اسلامی تعاون تنظیم او آئی سی نے کشمیر پر پاکستان کے جھوٹ کو ایک بار پھر بے نقاب کردیا۔ پاکستان کے وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی ، جنہوں نے اپنے موقف سے پیٹھ موڑی ہے اور اپنے چہرے سے کشمیری کاجل چھپاتے پھر رہے ہیں۔ پاکستان کو خود ہی مسئلہ کشمیر پر ایک بار پھر بین الاقوامی توہین ہوئی ہے۔ اس بار اسلامی ممالک کی اسلامی تعاون تنظیم (او آئی سی ایکسپوز پاک) نے کشمیر کے بارے میں پاکستان کے جھوٹ کو بے نقاب کردیاہے۔ در حقیقت ، پاکستانی وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے دعوی کیا ہے کہ ہفتے کے روز نائیجریا کی دارالحکومت نیمی میں او آئی سی وزرائے خارجہ کے اجلاس میں کشمیر کے حوالے سے ایک قرارداد منظور کی گئی ہے۔


عمران خان نے ایک بار پھر گلگت بلتستان میں دھوکہ دہی کی ہے۔ نو سال کے بعد جیل سے باہر آنے کے بعد ، بابا جان نے پاک حکومت کے خلاف جنگ کا اعلان کردیا


قابل ذکر بات یہ ہے کہ ابھی کچھ دن پہلے ہی تاریخی شہر بامیان میں ایک حملہ ہوا تھا ، جس میں 14 افراد بم دھماکے کے نتیجے میں ہلاک ہوگئے تھے۔


کرونا وائرس نے جہاں پوری دنیا کو گھروں میں مقید کردہا ہے وہیں بہت سارے لوگوں کے سامنے روزی روٹی کا مسئلہ بھی کھڑا ہوگیا ہے۔ پوری دنیا میں لاک ڈاؤن کو لے کر احتجاج جاری ہے، کیوں کرونا وائرس لاک ڈاؤن سے ٹھیک نہیں ہوسکتا ہے البتہ جو ضروری ہدایات حکومت کی جانب سے دیے گئے ان سب پر پابندی سے عمل کیا جائے تو اس وبا کو مزید پھیلنے سے روکا جا سکتا ہے۔


’دو بیٹیوں‘ نے پاکستانی وزیر اعظم عمران خان کے خلاف اپنا محاذ کھول دیاہے۔ پاکستان ڈیموکریٹک الائنس( پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ) 30 نومبر کو حکومت کے خلاف ملتان جلسے کا انعقاد کر رہی ہے۔ اس پروگرام میں دو بیٹیوں کی شرکت خبروں میں ہے۔ یہ دونوں بیٹیاں مریم نواز اور آصفہ بھٹو ہیں۔


سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان کی اسرائیلی وزیر اعظم نیتن یاہو سے خفیہ ملاقات اور سعودی عرب میں برطانوی فوج کے جمع ہونے سے پاکستان میں خوف و ہراس پھیل گیا ہے۔ جس طرح سے سعودی عرب اور پاکستان کے مابین تعلقات کو برقرار رکھا گیا ہے اسے دیکھ کر یہ خیال کیا جاتا ہے کہ شاہی سلامتی کو پاکستان سے چھین کر کسی اور کو دیا جاسکتا ہے۔


سعودی عرب میں برطانوی فوج، سعودی عرب اب پاکستان سے دفاعی معاہدہ ختم کرنے کی طرف بڑھ رہا ہے ۔ لہذا برطانوی فوج کو پاکستان کے بجائے سعودی کے اہم مقامات پر تعینات کیا جارہا ہے۔ سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان کی اسرائیلی وزیر اعظم نیتن یاہو سے خفیہ ملاقات اور سعودی عرب میں برطانوی فوج کے جمع ہونے سے پاکستان میں خوف و ہراس پھیل گیا ہے۔ جس طرح سے سعودی عرب اور پاکستان کے مابین تعلقات کو برقرار رکھا گیا ہے اسے دیکھ کر یہ خیال کیا جاتا ہے کہ شاہی سلامتی کو پاکستان سے چھین کر کسی اور کو دیا جاسکتا ہے۔

To Top