Urdu News

گنگا اتسو – ریور فیسٹیول 4 نومبر 2022 کو منایا جائے گا

صاف گنگا


صبح کے اجلاس کی تقریبات مرکزی وزیر برائے ثقافت، سیاحت اور ڈونئر جناب جی کشن ریڈی کی طرف سے منعقد کی جائیں گی

جل شکتی کی وزارت کے تحت قومی مشن برائے صاف گنگا( این ایم سی جی)، آبی وسائل. دریا کی ترقی اور گنگا کی بحالی کا محکمہ، 4 نومبر 2022 کو گنگا اتسو- دی ریور فیسٹیول 2022  کا نئی ​​دہلی کے میجر دھیان چند اسٹیڈیم میں.    انعقاد کر رہا ہے۔ دو اجلاسوں پر مشتمل اس تقریب میں مرکزی وزیر برائے ثقافت، سیاحت اور ڈونئر جناب جی کشن ریڈی صبح کے اجلاس مہمان خصوصی ہوں گے۔ اس موقع پر وزیر مملکت، جل شکتی اور قبائلی امور کے وزیر جناب بشویشور ٹوڈو بھی اس تقریب کو رونق بخشیں گے۔ جبکہ جل شکتی کے مرکزی وزیر جناب گجیندر سنگھ شیخاوت.آبی وسائل، دریائی ترقی اور گنگا کی بحالی کے محکمے کے سکریٹری جناب پنکج کمار. وزارت جل شکتی اور جناب گووند موہن، سکریٹری، ثقافت کی وزارت کی موجودگی میں شام کے اجلاس کی صدارت کریں گے۔

جل شکتی کے مرکزی وزیر جناب گجیندر سنگھ شیخاوت شام کے اجلاس کی تقریبات کی صدارت کریں گے

این ایم سی جی متعدد اسٹیک ہولڈرز کی فعال اور متاثر کن شرکت کے ذریعے گنگا اتسو- دی ریور فیسٹیول. 2022 کو نئی بلندیوں تک لے جائے گا۔ گنگا اتسو 2022 کے اہم مقاصد میں سے ایک ہمارے دریاؤں کا جشن منانا. اور ہندوستان میں دریاؤں کے طاسوں میں دریا کی بحالی کی اہمیت کے بارے میں بیداری پھیلانا ہے۔ ہندوستان کی آزادی کے 75 سال (آزادی کا امرت مہوتسو) کے لئے عظیم تقریب کو وقف کرتے ہوئے. اس کا مقصد ہندوستان کے دریاؤں کا جشن منانے کے لئے ریاستوں میں 75 سے زیادہ مقامات پر. اسی طرح کی تقریبات کا انعقاد کرنا ہے۔ گنگا اتسو کی مختلف سرگرمیاں مرکزی. ریاستی اور ضلعی سطحوں پر جسمانی اور ورچوئل دونوں پلیٹ فارمز پر ہوں گی۔

* ایک منی فوڈ فیسٹیول 2022 کا حصہ ہوگا۔

* فلم کی اسکریننگ اور کہانی سنانے کا سیشن بھی منعقد کیا جائے گا۔

گنگا اتسو 2022 آرٹ، ثقافت، موسیقی، علم، شاعری، مکالمے اور کہانیوں کا ایک دلچسپ امتزاج ہوگا۔ نئی دہلی میں منعقد ہونے والے اس پروگرام میں ڈاکٹر جی پدمجا ریڈی، پدم شری، جناب سدھارتھا بنرجی، محترمہ میگھا نائر.، جناب بمل جین، اتراکھنڈ اور راجستھانی وغیرہ فوک ڈانس پرفارمنس شامل ہیں۔ روحانیت کا احساس دلانے اور نوجوانوں کو دریا کی بحالی میں حصہ لینے کی ترغیب دینے کے لیے. آرٹ آف لیونگ کی ڈاکٹر چترا رائے ست سنگ کریں گی۔ نوجوان ہجوم کو گنگا اتسو 2022 میں شامل کرنے کے لیے. پپٹ شو، فلم اسکریننگ، پینٹنگ، مٹی کے برتنوں اور گھونسلے بنانے. کی ورکشاپ، بک اسٹال جیسی کئی سرگرمیاں، ایک منی فوڈ فیسٹیول گنگا اتسو 2022 تقریب کا حصہ ہوگا۔

* گنگا اتسو 2022 کو دریائی تہواروں کے ماڈل کے طور پر تیار کیا جا رہا ہے۔

اتراکھنڈ، اتر پردیش، بہار، مدھیہ پردیش، راجستھان اور مغربی بنگال کے کھانے پینے کے اسٹال لگائے جائیں گے. تاکہ لوگوں کو دعوت دی جاسکے۔ جی آئی زیڈ اور ٹری کریز فاؤنڈیشن کے زیر اہتمام بچوں کی سرگرمیوں کا ایک وقفہ ہو گا. تاکہ نوجوان ہجوم کو دریا کی بحالی کے مقصد کے لیے تفریح ​​سے بھرپور سرگرمیوں سے متاثر کیا جاسکے۔ دوپہر کے کھانے کے وقفے کے بعد، فلم کی اسکریننگ کی جائے گی. اور محترمہ ریتوپرنا گھوش کی کہانی سنانے کا ایک سیشن بھی گنگا اتسو 2022 میں منعقد ہونے والا ہے۔

Recommended