Urdu News

  سیتا رمن نےہندوستانی مسابقتی کمیشن کے علاقائی دفتر کا افتتاح کیا

 نرملا سیتا رمن نے ممبئی میں ہندوستانی مسابقتی کمیشن کے علاقائی دفتر کا افتتاح کیا

 نرملا سیتا رمن نے ممبئی میں ہندوستانی مسابقتی کمیشن کے علاقائی دفتر کا افتتاح کیا

مرکزی وزیر خزانہ اور کارپوریٹ امور کی وزیر محترمہ نرملا سیتا رمن نے آج یہاں ایک ورچوئل پروگرام میں ممبئی میں ہندوستانی مسابقتی کمیشن (سی سی آئی) کے علاقائی دفتر (مغربی) کا افتتاح کیا۔ کارپوریٹ اُمور کی وزارت کے مرکزی وزیر مملکت جناب راؤ اندرجیت سنگھ نے بھی ویڈیو کانفرنس کے ذریعے اپنی موجودگی سے اس تقریب کو رونق بخشی ۔

ممبئی میں علاقائی دفتر (مغربی)  چنئی میں علاقائی دفتر (جنوبی) کے بعد (فروری 2021 میں افتتاح کیا گیا) اور کولکتہ میں علاقائی دفتر (مشرقی) (اپریل 2022 میں افتتاح کیا گیا) کے بعد سی سی آئی کے ذریعے کھولا گیا یہ تیسرا علاقائی دفتر ہے۔

ممبئی میں علاقائی دفتر کھولنے پر سی سی آئی کو مبارکباد دی

اپنے خطاب میں، محترمہ سیتارمن نے ممبئی میں علاقائی دفتر کھولنے پر سی سی آئی کو مبارکباد دی اور کہا کہ کاروبار کرنے میں آسانی پیدا کرنے کے لیے سی سی آئی کی کاروبار تک آسان رسائی کو سہل بنانا اہم ہے۔ وزیر خزانہ نے مختلف علاقائی زبانوں میں اپنے وکالت کے کتابچے شائع کرنے پر سی سی آئی کو بھی سراہا اور مزید کہا کہ اس طرح کے اقدامات لوگوں کو ریگولیٹر تک بہتر رسائی حاصل کرنے میں بااختیار بناتے ہیں۔ تیزی سے ترقی پذیر ڈیجیٹل مارکیٹوں پر، محترمہ سیتا رمن نے عالمی سطح پر بہترین طریقوں کے خلاف بینچ مارکنگ کرتے ہوئے ان سے پیدا ہونے والے مقابلے کے مسائل کو حل کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔

ممبئی میں علاقائی دفتر کھولنے پر سی سی آئی کو مبارکباد دی

اس موقع پر محترمہ سیتا رمن نے ایک تصویری ای اشاعت بھی جاری کی. جس کا عنوان ہے “ہندوستانی مسابقتی کمیشن – “2009 – 2022” سالوں کے دوران ایک سفر. جو سی سی آئی کے ابتدائی سالوں کو دستاویز کرتی ہے .اور مختلف اقدامات، واقعات اور اقدامات کا جائزہ لیتا ہے. جنہوں نے اس سفر کو تشکیل دینے میں مدد کی ہے۔ وزیر خزانہ نے اردو اور پنجابی زبانوں میں ترجمہ کیے گئے ممبئی میں علاقائی دفتر کھولنے پر. سی سی آئی کو مبارکباد دی۔ یہ کتابچے، سی سی آئی، کارٹلز، بولی میں دھاندلی، غلبہ کا غلط استعمال. امتزاج، نرمی وغیرہ جیسے موضوعات پر معلومات پر مشتمل ہیں۔ اردو اور پنجابی زبانوں کے علاوہ، ان کتابچوں کا اس سے قبل 11 دیگر زبانوں تیلگو. بنگالی، مراٹھی، تامل، ملیالم، کنڑ، آسامی، گجراتی، اور اوڈیا، ہندی اور انگریزی میں بھی ترجمہ کیا جا چکا ہے۔

وکالت کی رسائی کو بڑھا دے گی اور اسٹیک ہولڈرز

تقریب کے دوران، جناب اشوک کمار گپتا، چیئرپرسن سی سی آئی نے تبصرہ کرتے ہوئے. کہا کہ ہندوستان جیسے وسیع اور متنوع ملک میں، علاقائی دفاتر کا قیام مسابقت کے نفاذ کی جانب ایک اہم قدم ہے۔ انہوں نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ ملک کے مالیاتی مرکز میں. سی سی آئی کی موجودگی متعدد اسٹیک ہولڈرز تک رسائی میں آسانی فراہم کرے گی. اس خطے میں وکالت کی رسائی کو بڑھا دے گی. اور اسٹیک ہولڈرز کے دیرینہ مطالبے کو پورا کرے گی۔ تقریب کا اختتام شکریہ کے ووٹ کے ساتھ ہوا. جو محترمہ  جیوتی جندگر بھانوٹ، سیکرٹری (آئی/سی)، سی سی آئی نے پیش کیا۔

Recommended