Urdu News

نتن گڈکری نےگول میز کانفرنس میں آسٹریلوی مندوبین کے ساتھ بات چیت کی

جناب نتن گڈکری نے صنعتی گول میز کانفرنس میں آسٹریلوی صنعت کے مندوبین کے ساتھ بات چیت کی

نقل و حمل اور شاہراہوں  کے مرکزی وزیر جناب نتن گڈکری نے آج سڈنی میں آسٹریڈ کے زیر اہتمام صنعتی  گول میز کانفرنس میں آسٹریلوی صنعت کے مندوبین کے ساتھ گول میز کانفرنس  میں  ایک نتیجہ خیز بات چیت اور تبادلہ خیال کیا ۔اس گول میز کانفرنس  میں انفراسٹرکچر فرمز، روڈ سیفٹی، آئی ٹی سلیوشنز اور روڈ انفراسٹرکچر جیسے ابھرتے ہوئے مواقع میں ہندوستان اور آسٹریلیا کے درمیان شراکت داری اور تعاون پر توجہ مرکوز کی گئی۔

محترمہ جینی میک ایلسٹر، موسمیاتی

جناب گڈکری نے آسٹریلوی سینیٹر محترمہ جینی میک ایلسٹر، موسمیاتی تبدیلی اور توانائی کی معاون وزیر کے ساتھ بات چیت کی۔ جناب گڈکری اور محترمہ میک ایلسٹر نے ہندوستان اور آسٹریلیا کے درمیان دو طرفہ سرمایہ کاری کے تعلقات کو گہرا کرنے کے مواقع کے بارے میں بات چیت کی، خاص طور پر خالص صفر اخراج، نقل و حمل اور متعلقہ بنیادی ڈھانچے کی ترقی کے میدان پر تبادلہ خیال کیا گیا۔جناب گڈکری نے ، ایشیا پیسیفک کے سربراہ، مسٹر فرینک کووک، میکوری اثاثہ جات کے انتظام اور ان کی ٹیم کے ساتھ بات چیت کی۔ دونوں ممالک کے درمیان سرمایہ کاری کے منظر نامے اور ممکنہ تعاون پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

مسٹر ایڈم کوپ، چیف ایگزیکٹو.

جناب نتن گڈکری نے مسٹر ایڈم کوپ، چیف ایگزیکٹو.، انفراسٹرکچر آسٹریلیا اور ان کی ٹیم کے ساتھ میٹنگ کی .جس میں آسٹریلیائی انفراسٹرکچر انڈسٹری کے لیڈروں کے ساتھ ہندوستانی انفراسٹرکچر. اور ٹرانسپورٹ سیکٹر میں مواقع اور ممکنہ تعاون پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

Image

نوئیڈا میں آئی اے ایچ ای  میں اس سینٹر آف ایکسیلنس کے قیام کے لیے

جناب گڈکری نے یو این ایس ڈبلیو کے پروفیسر جناب  ونائک دکشت. اور آئی اے ایچ ای کے ڈائریکٹر جناب سنجیو کمار کے ساتھ بھی میٹنگ کی ۔ وزیر کو سنٹر فار ایڈوانسڈ ٹرانسپورٹیشن ٹیکنالوجی اینڈ سسٹم. (سی اے ٹی ٹی ایس) کی پیشرفت کے بارے میں بتایا گیا. جو آئی اے ایچ ای کے نیو ساؤتھ یونیورسٹی کے ساتھ ویلز. (یو این ایس ڈبلیو) نوئیڈا میں آئی اے ایچ ای  میں اس سینٹر آف ایکسیلنس کے قیام کے لیے۔ ایک معاہدے پر دستخط کرنے کے بعد ہوئی تھی۔ یہ پروجیکٹ ہمارے ملک میں. سڑک کی حفاظت کے منظر نامے کو بہتر بنانے میں مدد کرے گا۔

Recommended