Urdu News

مرکزی وزیر انوراگ ٹھاکر نے کلین انڈیا 2 کی اختتامی تقریب کی صدارت کی

مرکزی وزیر انوراگ ٹھاکر نے کلین انڈیا 2.0 کی اختتامی تقریب کی صدارت کی

سردار ولبھ بھائی پٹیل کے یوم پیدائش پر ملک بھر میں آج 31 اکتوبر کو منائے جانے والے ’قومی یوم اتحاد‘ کے موقع پر.، نوجوانوں کے امور اور کھیل اور اطلاعات و نشریات کے مرکزی وزیر جناب انوراگ سنگھ ٹھاکر آج آئی آئی ایس ای آر پہنچے۔ انھوں نے اس موقع پر سردار پٹیل کو خراج عقیدت بھی پیش کیا. اور ’سوچھ بھارت 2.0‘ کی اختتامی تقریب کی صدارت کرتے ہوئے ’رن فار یونٹی‘ کو جھنڈی دکھا کر روانہ کیا۔

تصویر: نوجوانوں کے امور اور کھیل اور اطلاعات و نشریات کے مرکزی وزیر جناب انوراگ سنگھ ٹھاکر. قومی یکجہتی کے دن کے موقع پر آئی آئی ایس ای آر موہالی میں سردار پٹیل کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے

یکجہتی اور سالمیت میں سردار پٹیل کا تعاون

قومی سطح کی اختتامی تقریب کا آغاز سردار ولبھ بھائی پٹیل کی تصویر پر پھول چڑھا کر کیا گیا۔ مرکزی وزیر جناب انوراگ سنگھ ٹھاکر نے کہا کہ ملک کی یکجہتی. اور سالمیت میں سردار پٹیل کا تعاون تحریک کا ذریعہ بنے گا۔ انھوں نے کہا کہ عزت مآب وزیر اعظم نریندر مودی کی تحریک سے ملک بھر. میں 75 ہزار سے زائد مقامات پر رن ​​فار یونٹی کا انعقاد کیا جا رہا ہے. جس میں ملک بھر سے نوجوان تیزی سے حصہ لے رہے ہیں۔

ہمارا ہدف گاندھی جینتی اور راشٹریہ ایکتا دیوس

انھوں نے یہ بھی کہا کہ اس بار صفائی مہم کو ملک کے نوجوانوں کی طرف سے اچھا ردعمل ملا ہے۔ نہرو یووا کیندر اور نیشنل سروس اسکیم کے رضاکاروں نے مل کر صفائی کی ایک قابل قدر تاریخ رقم کی ہے۔ انھوں نے کہا، ”ہمارا ہدف گاندھی جینتی اور راشٹریہ ایکتا دیوس کے درمیان 100 کلو کچرا جمع کرنا تھا۔ ہم نے یہ عظیم مقصد صرف 19 دنوں میں حاصل کر لیا۔ اب تک کل 2,08,83,704 کلو فضلہ جمع کیا جا چکا ہے۔ انھوں نے یہ بھی بتایا کہ جمع کیے گئے اس فضلے میں سے 2,04,84,176 کلو گرام. کچرے کو مناسب طریقے سے ٹھکانے لگایا جا چکا ہے۔

Recommended