دہلی میں مانسون نے دستک دی، پانی جمع ہو نے سے ٹریفک متاثر

https://urdu.indianarrative.com/Monsoon-knocks-in-Delhi.webp

دہلی میں مانسون نے دستک دی

نئی دہلی، 30 جون (انڈیا نیرٹیو)

مانسون نے جمعرات کو دارالحکومت دہلی میں دستک دی ہے۔ صبح سے ہونے والی بارش سے جہاں لوگوں کو گرمی سے راحت ملی ہے وہیں دوسری طرف دہلی کے کئی علاقوں میں پانی جمع ہونے سے ٹریفک میں خلل پڑا ہے۔ جس کے باعث سڑکوں پر طویل جام دیکھنے میں آیا اور مسافروں کو گھنٹوں سڑکوں پر گزارنا پڑا۔

محکمہ موسمیات نے دہلی میں مانسون کی آمد کی اطلاع پہلے ہی دے دی تھی۔ محکمہ کے مطابق، جنوب مغربی مانسون آج پورے اتر پردیش، ہماچل پردیش اور جموں و کشمیر، راجستھان کے کچھ حصوں، پوری دہلی، پنجاب اور ہریانہ کے کچھ حصوں میں آگے بڑھ گیا ہے۔

شدید بارش کی وجہ سے دہلی جانے والی دو پروازوں کا رخ بھی موڑ دیا گیا ہے۔ بارش کی وجہ سے درجہ حرارت 27.6 ڈگری سیلسیس تک گر گیا ہے۔

دہلی ٹریفک پولیس کے مطابق ریلوے انڈر پاس پل پرہلاد پور پر ٹریفک کی نقل و حرکت پر پابندی لگا دی گئی ہے۔ دونوں سڑکیں پانی بھر جانے کی وجہ سے بند ہیں۔

قابل ذکر ہے کہ گزشتہ کئی دنوں سے دہلی پردیش کانگریس ریاست کے نالوں کی صفائی اور صفائی کے کام میں لاپروائی کا الزام لگا رہی ہے۔ دہلی پردیش کانگریس کے صدر چودھری انیل نے دعویٰ کیا ہے کہ نالیوں سے گاد ہٹانے کے نام پر دہلی حکومت نے صرف د کھانے کا کام کیا ہے۔