Urdu News

ثقافت کی وزارت کے خود مختار ادارے آج انڈیا گیٹ پر سیاحوں کے لیے مختلف ثقافتی پروگراموں کا اہتمام کرتے ہیں

ثقافت کی وزارت

ثقافت کی وزارت کے خود مختار ادارے آج انڈیا گیٹ پر سیاحوں کے لیے مختلف ثقافتی پروگراموں کا اہتمام کرتے ہیں
  سائبر کرائم/سیکیورٹی پرفارمنس، پورٹریٹ پینٹنگ اور اسٹریٹ پلے سیر کرنے والوں کی توجہ کا مرکز رہ
  • ثقافت کی وزارت کے تین بڑے خود مختار اداروں نے. آج انڈیا گیٹ لان میں مختلف پروگراموں کا اہتمام کیا۔
  • 13 نومبر کو بھی ثقافتی پروگرام منعقد کیے جائیں گے۔
  • سائبر سیکیورٹی پر نیشنل اسکول آف ڈرامہ کے اسٹریٹ پلے نے لوگوں میں بیداری پیدا کی۔
  • ‘بین’ پرفارمنس اور پورٹریٹ پینٹنگ آج لوگوں کے توجہ کا مرکز رہے۔

حکومت ہند کی وزارت ثقافت کے تین بڑے خود مختار اداروں .نے آج نئی دلی کے انڈیا گیٹ لان میں مختلف پروگراموں کا اہتمام کیا۔ ان میں نیشنل اسکول آف ڈرامہ کا اسٹریٹ پلے. سنگیت ناٹک اکادمی کا میوزیکل بینڈ پرفارمنس، اور للت کلا اکادمی کا ‘پورٹریٹ پینٹنگ’ شامل تھا۔

کل بھی ثقافتی پروگرام منعقد کیے جائیں گے۔ ‘پورٹریٹ پینٹنگ’. شام 4 بجے شروع ہوگی، جبکہ ثقافتی پروگرام شام 6 بجے شروع ہوں گے۔

یہ ثقافتی پرفارمنس کلانجلی نام کی مہم کا حصہ ہے، جس کے تحت ہر. ہفتے سینٹرل وسٹا میں ثقافتی پروگرام منعقد کیے جائیں گے۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image002TSWS.jpg

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image003TA1E.jpg

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image004LBXH.jpg

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image007R94A.jpg

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image0082QYO.jpg

بھارت کی آزادی کے 75  سال پورے ہونے کے موقعے پر ، ثقافت کی وزارت بھارت کی آزادی کا امرت مہوتسو منا رہی ہے۔ نیشنل اسکول آف ڈرامہ بھارت کا ایک اہم تھیٹر ادارہ ہونے کے ناطے سال بھر اس جشن میں حصہ لے رہا ہے. اور کئی پروگرام منعقد کر رہا ہے۔ جن پروگراموں کا انعقاد کیا گیا ان میں سے ایک بڑا پروگرام ہر ایک شخص ایک کی حفاظت کرے تھا. سائبر سیفٹی اور سیکیورٹی، اور دیگر پروگراموں کے ذریعے سماجی معاملات کے بارے میں بیداری پیدا کی گئی. . جیسے کہ خون کے عطیہ کے بارے میں بیداری۔ ڈرامے کا مقصد آن لائن دھوکہ دہی.سکیورٹی سے متعلق اقدامات اور قانونی سہولیات جیسے مختلف موضوعات پر لوگوں میں بیداری پیدا کی گئی ۔

بھارت میں بہت سے ناموں سے جانا جاتا ہے

سنگیت ناٹک اکادمی نے ایک اور پروگرام مشہور بین پلیئر جناب رامویر ناتھ جوگی. اور ان کی ٹیم کی موسیقی کی پرفارمنس تھی۔ قابل غور ہے کہ بین بجانا موسیقی کی ایک قسم ہے. جو قدیم زمانے سے رائج ہے۔ اسے بھارت میں بہت سے ناموں سے جانا جاتا ہے. جن میں ‘تمبی’، ‘ناگاسر’، ‘سپیرا بنسوری’، ‘ناگاسورم’. اور ‘مہودی’ شامل ہیں، اور لالہ کے کھلاڑی ‘بین جوگی.کے نام سے جانے جاتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی، 13 نومبر 2022 کو دوسری پرفارمنس مریدنگم آرٹسٹ جناب پی ویتری بوپتی اور ان کی ٹیم ’رودرکشم‘ کی ہوگی۔

للت کلا اکادمی نے ‘پورٹریٹ پینٹنگ’ پروگرام کی میزبانی بھی کی جس میں 10 فنکاروں نے مختلف پینٹنگز جیسے پنسل اسکیچنگ، چارکول اسکیچنگ، اور واٹر کلر پینٹنگز بنائیں۔

ثقافت کی وزارت نے اکثر انڈیا گیٹ پر مہاتما گاندھی، گرودیو رابندر ناتھ ٹیگور اور راجہ رام موہن رائے کی یاد میں پروگرام منعقد کیے ہیں۔ وہ بہت سے سماجی مسائل اور موضوعات سے منسلک ہیں جن میں نیتا جی سبھاش چندر بوس جیسے مجاہدین آزادی سے لے کر خواتین کو بااختیار بنانے اور سائبر کرائم تک موضوعات شامل ہیں۔ اس میلے میں سبھی کا خیر مقدم ہے۔ یہ میلا تمام لوگوں کے لیے مفت ہے ۔ اس میلے میں نئے بھارت کی ابھرتی ہوئی تصویر دیکھیں۔

Recommended