راجستھان ریٹ امتحان: بھیلواڑہ میں سخت سیکوریٹی کے درمیان ریٹ کاامتحان شروع

https://urdu.indianarrative.com/REET.webp

راجستھان ریٹ امتحان

بھیلواڑہ، 26 ستمبر (انڈیا نیرٹیو)

راجستھان کا سب سے بڑا مسابقتی امتحان، راجستھان ٹیچر اہلیت ٹیسٹ (REET) کاانعقاد اتوار کو ضلع بھیلواڑہ میں ہوا۔ REETکے حوالے سے ہفتہ سے انتظامیہ مکمل الرٹ موڈ پر دیکھی گئی۔ امیدواروں کا ہجوم اتوار کی صبح 7 بجے سے امتحانی مراکز پرپہنچ چکا تھا۔یہاں پولیس پہلے سے مستعدتھی۔ انتظامیہ کے ساتھ ساتھ ضلع بھر کے سماجی اداروں کے کارکن بھی سرگرم دیکھے گئے تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ یہاں امتحان دینے آنے والے 33 ہزار امیدواروں کو کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہ کرنا پڑے۔

ہر امتحانی مرکز پر پانچ پولیس اہلکار تعینات کیے گئے ہیں۔ یہ پولیس اہلکار امتحانی مرکز میں ہونے والی ہر سرگرمی پر نظر رکھے ہوئے ہیں۔ اس بات کا خاص خیال رکھا جارہا ہے کہ امتحان میں کوئی نقل نہ ہو۔ اس کی وجہ سے، اس بار امیدواروں کے بیگ بھی امتحانی مرکز کے احاطے کے اندر لے جانے کی اجازت نہیں تھی۔ یہی نہیں، امیدواروں کے ہمراہ ان کے رشتہ دار اور گاڑیاں بھی امتحانی مرکز سے تقریبا 100 100 میٹر کے دائرے سے باہر ڈال دی گئی ہیں۔ امیدواروں کو امتحانی مرکز کے اندر امیدواروں کی مکمل جانچ پڑتال کے بعد ہی داخلہ دیا گیا۔ اس دوران بہت سے امیدوار جنہوں نے ہدایات پر عمل نہیں کیا۔ انہیں امتحانی مرکز کے باہر اپنی چوڑیاں، بالیاں اور ہاتھ سے جوتے اتارنے پڑے۔

ضلع کلکٹر شیو پرکاش نکاٹے اور سپرنٹنڈنٹ آف پولیس وکاس شرما ضلع بھر کے 124 امتحانی مراکز پر نظر رکھے ہوئے ہیں۔ ضلع میں تعینات تقریبا 25 فلائنگ ا سکواڈز کو اعلیٰ حکام ہر وقت اپ ڈیٹ کرتے رہتے ہیں۔ پولیس کی جانب سے، 100 سے زائد ماہر پولیس اہلکاروں سے کہا گیا ہے کہ وہ ضلع بھر میں متحرک رہیں اور نقل کرنے والے مشتبہ لوگوں پر نظر رکھیں۔ اتوار کو شروع ہونے والے REETامتحان کے لیے ضلع میں 124 امتحانی مراکز قائم کیے گئے ہیں۔ ان امتحانی مراکز میں دو شفٹوں میں امتحان لیا جائے گا۔ جس میں 33114 امیدوار امتحان دینے جارہے ہیں۔ ضلع میں پورے راجستھان سے تقریبا 78 21786 امیدوار امتحان دینے آئے ہیں۔