اہلیہ مانیا دت نے سنجے دت کی سالگرہ پر خصوصی انداز میں مبارک باد دی

https://urdu.indianarrative.com/manyta.jpg

سنجے دت اور اہلیہ مانیا دت

اداکار سنجے دت آج اپنی 62 ویں سالگرہ منا رہے ہیں۔ اس خصوصی موقع پر، ان کی اہلیہ منیا دت نے سوشل میڈیا کے ذریعہ خصوصی انداز میں ان کی سالگرہ کی مبارکباد دی ہے۔ مانیا دت نے انسٹاگرام پر اپنی اور سنجے دت کی تصویر شیئر کی ہے۔ اس تصویر میں دونوں انتہائی رومانٹک پوز میں نظر آرہے ہیں۔ دوسری طرف، جہاں مانیتا خوبصورت گلابی رنگ کے لباس میں ہیں، وہیں سنجے سفید رنگ کی پرنٹنگقمیص اور ڈینم جینز میں بہت کول لگ رہے ہیں۔ تصویر شیئر کرتے ہوئے، مانیتا نے لکھا- 'آپ کے لیے خوشگوار لمحے اور خوشگوار دن کی  نیک خواہشات... آپ   محبت، امن، صحت اور کامیابی کی  آرزو کرتے ہیں... خدا ہمیشہ آپ کی ٹیم میں کھیلتے رہے اور آپ کو ہمت اور آشیر واد  دے۔ آپ کی زندگی میں ہمیشہ محبت رہے۔ سالگرہ مبارک ہو # محبت  # آشیر واد # احساس...! '

سنجے دت اور مانیتا کی محبت کی کہانی کسی فلمی عشق کی کہانی سے کم نہیں ہے۔ سنجے دت جہاں بالی ووڈ فلموں کے مشہور اداکار تھے، مانیتا بی اور سی گریڈ فلموں میں کام کرتی تھیں، لیکن مانیتا کو اس وقت شناخت ملی جب وہ پرکاش جھا کی ہدایت کاری میں بالی ووڈ فلم ’گنگاجل‘ میں کسی آئٹم نمبر پر ڈانس کرتی نظر آئیں۔ مانیتا بھی سنجے دت کی طرح بالی ووڈ میں بہت نام کمانا چاہتی تھیں ۔ اس دوران مانیتا کے والد کی موت ہوگئی اور وہ دبئی واپس چلی گئیں۔ اپنے والد کی موت کے بعد، گھر کی ذمہ داری ان پر عائد ہوگئی، جس کے بعد مانیتا نے دبئی میں اپنے والد کے کاروبار کا خیال رکھنا شروع کردیا۔ یہیں سے ان کے فلمی کیریئر میں بریک ہو گیا  ۔مانیتا کی تقدیر اس وقت بدلی جب سنجے دت نے مانیتاکی ایک فلم کے حقوق 20 لاکھ روپے میں خریدے۔ اس ملاقات میں سنجے دت اور مانیتا پہلی بار ملے تھے۔

سن 2008 میں سنجے نے مانیتا سے شادی کی۔ تاہم، سنجے دت کی مانیتا کے ساتھ یہ تیسری شادی تھی اور  مانیتاپہلے  سے  طلاق شدہ تھیں۔ سنجے اور مانیتا کی عمر کے درمیان بھی ایک بہت بڑا فرق تھا، لیکن ان چیزوں سے ان دونوں میں سے کوئی فرق نہیں پڑا اور دونوں کی شادی ہوگئی۔ وہ 21 اکتوبر 2010 کو جڑواں بچوں  کے والدین بنے۔