Urdu News

آسیان کےوزرائےدفاع کااجلاس 22-23 کوکمبوڈیامیں،راج ناتھ سنگھ کی صدارت

وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ

وزیر دفاع کانفرنس میں شریک ممالک کے وزرائے دفاع کے ساتھ دو طرفہ بات چیت کریں گے

ہندوستان-آسیان شراکت داری کو فروغ دینے کے لیے مختلف اقدامات کا اعلان کیا جائے گا

وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ 22-23 نومبر کو کمبوڈیا کا دورہ کریں گے۔ وہ آسیان وزرائے دفاع کی میٹنگ پلس (اے ڈی ایم ایم پلس) اور بھارت-آسیان وزرائے دفاع کی میٹنگ میں شرکت کریں گے۔ اے ڈی ایم ایم پلس اور انڈیا-آسیان وزرائے دفاع کی میٹنگ کے علاوہ، سنگھ شریک ممالک کے وزرائے دفاع کے ساتھ دو طرفہ بات چیت کریں گے۔

وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ کمبوڈیا کے نائب وزیر اعظم اور قومی دفاع کے وزیر سمڈیچ پچی سینا ٹی بان کی دعوت پر 22-23 نومبر تک کمبوڈیا کے سرکاری دورے پر ہوں گے۔

 کمبوڈیا اے ڈی ایم ایم پلس کے چیئر کے طور پر 9ویں سالانہ اجلاس کی میزبانی کر رہا ہے۔ ہندوستان اور کمبوڈیا ہندوستان-آسیان تعلقات کے 30 سال مکمل ہونے پر ہندوستان-

آسیان وزرائے دفاع کی پہلی میٹنگ کی مشترکہ صدارت کریں گے۔ میٹنگ کے دوران ہندوستان-آسیان شراکت داری کو فروغ دینے کے لیے مختلف اقدامات کا اعلان کرنے کا منصوبہ ہے۔

ہندوستان-آسیان وزرائے دفاع کی پہلی میٹنگ 22 نومبر کو وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ کی صدارت میں ہوگی۔ وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ 23 نومبر کو آسیان ممالک کے وزرائے دفاع سے خطاب کریں گے۔

 اے ڈی ایم ایم پلس وزرا  کا سالانہ اجلاس 2017 سےآسیان اور اے ڈی ایم ایم پلس ممالک کے درمیان بات چیت اور تعاون کو مزید بڑھانے کے لیے منعقد کیا جا رہا ہے۔

آسیان کیا ہے؟

جنوب مشرقی ایشیائی ممالک کی ایسوسی ایشن ایک علاقائی تنظیم ہے جو اقتصادی اور سلامتی کے مسائل کو حل کرنے کے لیے مختلف پڑوسیوں کو اکٹھا کرتی ہے، لیکن گروپ کا اثر و رسوخ محدود ہے۔

Recommended