Urdu News

جموں و کشمیر ہر ہندوستانی کافخر ہے: وزیراعظم نریندرمودی

وزیر اعظم نریندر مودی

وزیر اعظم مودی نے ویڈیو پیغام کے ذریعے جموں و کشمیر کے روزگار میلے سے خطاب کیا، کہا آپ کو بدعنوانی سے نفرت ہے، میں نے آپ کا درد محسوس کیا ہے

نئی دہلی، 30 اکتوبر (اندیا نیرٹیو)

 جموں و کشمیر کو ہر ہندوستانی کا فخر بتاتے ہوئے وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ ہمیں مل کر جموں و کشمیر کو نئی بلندیوں تک لے جانا ہے۔ جموں و کشمیر کے لوگ کرپشن سے نفرت کرتے ہیں۔ میں نے اس کے درد کو محسوس کیا ہے۔ وزیر اعظم اتوار کو ویڈیو پیغام کے ذریعے جموں و کشمیر روزگار میلے سے خطاب کر رہے تھے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ جموں و کشمیر کے ہونہار نوجوانوں کے لیے آج کا دن بہت اہم ہے۔ انہوں نے تمام تین ہزار نوجوانوں کو مبارکباد دی جنہوں نے جموں و کشمیر میں 20 مختلف مقامات پر حکومت میں کام کرنے کے لیے تقرری لیٹر حاصل کیے ہیں۔

وزیر اعظم نے کہا کہ ان نوجوانوں کو مختلف محکموں جیسے پی ڈبلیو ڈی، محکمہ صحت، محکمہ خوراک اور سول سپلائی، حیوانات، جل شکتی اور تعلیم و ثقافت میں خدمات انجام دینے کا موقع ملے گا۔

وزیر اعظم نے مزیدکہا کہ آنے والے دنوں میں 700 تقرری لیٹر دیگر محکموں کے حوالے کرنے کی تیاریاں زور و شور سے جاری ہیں۔

جموں و کشمیر کی تاریخ میں 21 ویں صدی کی اس دہائی کی اہمیت کو اجاگر کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا،

وزیراعظم نریندرمودی

”اب وقت آگیا ہے کہ پرانے چیلنجوں کو پیچھے چھوڑ کر نئے امکانات سے بھرپور فائدہ اٹھایا جائے۔ مجھے خوشی ہے کہ جموں و کشمیر کے نوجوان اپنی ریاست اور عوام کی ترقی کے لیے بڑی تعداد میں آگے آ رہے ہیں۔

Recommended