Urdu News

باکسنگ، جوڈو، ریسلنگ میں ہماری بیٹیوں کا دبدبہ حیرت انگیز رہا: وزیراعظم نریندرمودی

وزیراعظم نریندرمودی

وزیر اعظم نے برمنگھم کامن ویلتھ گیمز کے ہندوستانی دستے سے ملاقات کی

دولت مشترکہ کھیلوں میں خواتین کھلاڑیوں کی کارکردگی کی خصوصی طور پر تعریف کرتے ہوئے وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ جس طرح ہماری بیٹیوں نے باکسنگ، جوڈو اور ریسلنگ جیسے کھیلوں میں غلبہ حاصل کیا ہے، وہ حیرت انگیز ہے۔

وزیر اعظم نے ہفتہ کو اپنی رہائش گاہ پر کامن ویلتھ گیمز 2022 میں حصہ لینے والے ہندوستانی دستے سے ملاقات کی۔ وزیر اعظم نے کھلاڑیوں سے ان کے تجربات جاننے کے لیے بات چیت کی اور مستقبل میں کھیلوں کے مقابلوں کے لیے ان کی حوصلہ افزائی کی۔ انہوں نے مزید کہا کہ کھیلوں میں ہمارے کھلاڑیوں کی کامیابیوں پر پوری قوم کو فخر ہے۔

وزیر اعظم مودی نے کہا کہ کامن ویلتھ گیمز شروع ہونے سے پہلے انہوں نے وعدہ کیا تھا کہ جب آپ واپس آئیں گے تو ہم سب مل کر وجیوتسو منائیں گے۔ مجھے یقین تھا کہ آپ فتح یاب ہونے والے ہیں اور میرا انتظام بھی یہی تھا کہ کتنی ہی مصروفیت کیوں نہ ہو میں آپ لوگوں کے لیے وقت نکال کر فتح کا جشن مناؤں گا۔

وزیراعظم نے کہا کہ گزشتہ چند ہفتوں میں ملک نے کھیلوں کے میدان میں دو بڑی کامیابیاں حاصل کی ہیں۔ دولت مشترکہ کھیلوں میں تاریخی کارکردگی کے ساتھ ساتھ ملک نے پہلی بار شطرنج اولمپیاڈ کا انعقاد کیا ہے۔ اپنی شاندار روایت کو جاری رکھتے ہوئے ہم نے شطرنج میں بھی اچھا مظاہرہ کیا۔ میں ان تمام میڈل جیتنے والوں کو بھی مبارکباد دیتا ہوں۔

کھیلوں میں ہندوستانیوں کی دلچسپی کا تذکرہ کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ کروڑوں ہندوستانی رات دن جاگ کر کھیلوں کو دیکھتے ہیں۔ بہت سے لوگ الارم کے ساتھ سوتے تھے کہ گیمز کارکردگی کو اپ ڈیٹ کریں گے۔

وزیر اعظم نے مزید کہا کہ پچھلی بار کے مقابلے اس بار ہم نے چار نئے گیمز میں جیت کا نیا ریکارڈ بنایا ہے۔ لان باؤلز سے لے کر ایتھلیٹکس تک، غیر معمولی کارکردگی رہی ہے۔ اس کارکردگی سے ملک میں نئے کھیلوں کی طرف نوجوانوں کا جھکاؤ بہت بڑھنے والا ہے۔

وزیراعظم نے خواتین کھلاڑیوں کی کارکردگی کو سراہتے ہوئے کہا کہ جس طرح ہماری بیٹیوں نے باکسنگ، جوڈو اور ریسلنگ جیسے کھیلوں میں غلبہ حاصل کیا ہے وہ حیرت انگیز ہے۔ انہوں نے کہا کہ آپ سب ملک کو نہ صرف تمغہ دیں، نہ صرف جشن منانے اور فخر کرنے کا موقع دیں بلکہ 'ایک بھارت، شریشٹھ بھارت' کے جذبے کو بھی مضبوط کریں۔ آپ ملک کے نوجوانوں کو نہ صرف کھیلوں بلکہ دیگر شعبوں میں بھی بہتر کارکردگی دکھانے کی ترغیب دیتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ترنگے کی طاقت کیا ہے، ہم نے اسے کچھ عرصہ پہلے یوکرین میں دیکھا ہے۔ ترنگا نہ صرف ہندوستانیوں کے لیے بلکہ دوسرے ملکوں کے لوگوں کے لیے بھی میدان جنگ سے نکلنے میں حفاظتی ڈھال بن گیا تھا۔

وزیر اعظم نے اس بات پر خوشی کا اظہار کیا کہ کھیلو انڈیا کے مرحلے سے باہر آنے والے بہت سے کھلاڑیوں نے اس بار غیر معمولی کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے۔ اس کے مثبت اثرات بھی دیکھے جا رہے ہیں۔ ہمیں نئے ٹیلنٹ کو دریافت کرنے اور انہیں پوڈیم تک لے جانے کے لیے اپنی کوششیں تیز کرنی ہوں گی۔

انہوں نے کہا کہ میں نے پچھلی بار ملک کے 75 اسکولوں، تعلیمی اداروں میں جا کر بچوں کی حوصلہ افزائی کی درخواست کی تھی۔ 'میٹ دی چیمپئن' مہم کے تحت کئی ساتھیوں نے مصروفیات کے درمیان یہ کام کیا ہے۔ اس مہم کو جاری رکھیں۔ اس موقع پر مرکزی وزیر کھیل انوراگ ٹھاکر اور کھیلوں کے وزیر مملکت نسیت پرمانک بھی موجود تھے۔

ہندوستانی دستے نے برمنگھم کامن ویلتھ گیمز میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ ہندوستانی کھلاڑیوں نے کل 61 تمغے جیتے جن میں 22 گولڈ، 16 سلور اور 23 برانز شامل ہیں۔ ہندوستان تمغوں کی فہرست میں آسٹریلیا، انگلینڈ اور کینیڈا کے بعد چوتھے نمبر پر ہے۔

Recommended