پوروانچل دیو آنند کا جشن منا رہا ہے: یوگی آدتیہ ناتھ

https://urdu.indianarrative.com/Yogi-Adityanath67.webp

پوروانچل دیو آنند کا جشن منا رہا ہے: یوگی آدتیہ ناتھ

اتر پردیش کے وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے منگل کو فرٹیلائزر گراؤنڈ میں کہا کہ پوروانچل دیو آنند جشن کو ان کے درمیان موجود وزیر اعظم نریندر مودی کے ساتھ منا رہا ہے۔ جس کام کو پچھلی حکومتوں نے ناممکن بنا دیا تھا، وہ آج ممکن ہو گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ گورکھپور کی کھاد فیکٹری برس 1990 میں بند ہو گئی تھی۔ سال 2016 تک، 24 سالوں میں کسی نے اس کو یاد نہیں کیا۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے سال 2016 میں اس کا سنگ بنیاد رکھا تھا۔ آج یہاں ایک نئی فیکٹری تعمیر ہوئی ہے۔ پہلے سے چار گنا بڑی صلاحیت کی فیکٹری مکمل ہو چکی ہے۔ آج افتتاح بھی وزیراعظم کر رہے ہیں۔ یہ خوشی کا لمحہ ہے۔ سب مل کر جشن منا رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پوروانچل بیماریوں کا خطہ سمجھا جاتا تھا۔ پہلے ملیریا کی وجہ سے ہر سال سینکڑوں اموات ہوتی تھیں، پھر انسیفلائٹس سے۔ حکومتیں خاموش تھیں۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے گورکھپور کو ایمس تحفہ میں دیا۔ انہوں نے سال 2016 میں اس کا سنگ بنیاد رکھا تھا اور آج وہ اس کا افتتاح کرنے جارہے ہیں۔

وزیر اعلیٰ نے کہا کہ یوپی میں اب تک 17 کروڑ لوگ کورونا ویکسین لے چکے ہیں۔ ہندوستان وزیراعظم مودی کی قیادت میں پوری دنیا میں کورونا کے خلاف سب سے بڑی مہم چلا رہا ہے۔ ان کی قیادت میں صحت کے بنیادی ڈھانچے کو مسلسل مضبوط کیا جا رہا ہے۔ ضلع میں میڈیکل کالج بن رہے ہیں۔ کہیں یہ شروع ہوا ہے، کہیں یہ ہونے والا ہے۔