Urdu News

میری صدارت تک پہنچنا ہندوستان کے ہرغریب کی کامیابی ہے: صدر مرمو

صدر جمہوریۂ ہند نے بنگلورو میں سینٹ جوزف یونیورسٹی کی افتتاحی تقریب میں شرکت کی

صدر دروپدی مرمو نے پیر کو پارلیمنٹ ہاؤس کے سنٹرل ہال میں ہندوستان کے 15ویں صدر کی حیثیت سے حلف لینے کے بعد تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ صدر کے عہدے تک پہنچنا ان کا ذاتی نہیں بلکہ ہندوستان کے ہر غریب کی کامیابی ہے۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے صدر مرمو نے کہا کہ وہ ملک کی پہلی صدر ہیں جو آزاد ہندوستان میں پیدا ہوئیں۔ ان کا انتخاب اس بات کا ثبوت ہے کہ ہندوستان میں غریب لوگ خواب دیکھ سکتے ہیں اور انہیں پورا کر سکتے ہیں۔ صدر نے کہا کہ وہ اڈیشہ کے ایک چھوٹے سے قبائلی گاؤں سے آتی ہیں۔ ابتدائی تعلیم اس پس منظر سے حاصل کرنا بھی ایک خواب تھا۔ لیکن وہ اپنے گاؤں کی پہلی بیٹی بن گئی جو کئی رکاوٹوں کے باوجود اپنے عزم کی وجہ سے کالج گئی۔ انہوں نے کہا کہ وہ قبائلی سماج سے تعلق رکھتی ہیں اور انہیں وارڈ کونسلر سے ہندوستان کا صدر بننے کا موقع ملا ہے۔ ملک کے جمہوری نظام کو کریڈٹ دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ یہ جمہوریت کی طاقت ہے کہ غریب گھر میں پیدا ہونے والی بیٹی، دور دراز قبائلی علاقے میں پیدا ہونے والی بیٹی ہندوستان کے اعلیٰ ترین آئینی عہدے تک پہنچ سکتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ صدر کے عہدے تک پہنچنا میری ذاتی کامیابی نہیں ہے، یہ ہندوستان کے ہر غریب کی کامیابی ہے۔ میرا انتخاب اس بات کا ثبوت ہے کہ ہندوستان میں غریب لوگ خواب دیکھ سکتے ہیں اور انہیں پورا کر سکتے ہیں۔ صدر نے اس بات پر اطمینان کا اظہار کیا کہ صدیوں سے محروم غریب، پسماندہ، اور قبائلی ان میں اپنا عکس دیکھ رہے ہیں۔ صدر جمہوریہ نے کہا کہ یہ انتخاب ملک کی کروڑوں خواتین اور بیٹیوں کے خوابوں اور صلاحیتوں کی عکاسی کرتا ہے۔

صدر جمہوریہ نے تمام ہم وطنوں بالخصوص ہندوستان کے نوجوانوں اور خواتین کو یقین دلایا کہ اس عہدے پر کام کرتے ہوئے ان کے مفادات کو سب سے زیادہ اہمیت حاصل ہوگی۔ انہوں نے کہا کہ نوجوان نہ صرف اپنے مستقبل پر توجہ دیں بلکہ ملک کے مستقبل کی بنیاد بھی رکھیں۔ بطور صدر انہیں میری مکمل حمایت حاصل ہے۔ نوجوان نسل کو آگے بڑھنے میں اپنے مکمل تعاون کا یقین دلاتے ہوئے صدر جمہوریہ نے کہا کہ ان کے انتخاب میں ہندوستان کے آج کے نوجوانوں کی نئی راہوں پر چلنے کی ہمت بھی شامل ہے جو پرانے راستوں سے آگے نکل جاتے ہیں۔ وہ ایسے ترقی پسند ہندوستان کی قیادت کرنے پر فخر محسوس کرتی ہیں۔صدر مرمو نے ملک میں شامل اور تیز رفتار ترقی کے لیے پسماندہ لوگوں کی بہتری کے لیے کام کرنے کے اپنے عزم کا اعادہ کیا۔

کارگل وجے دیوس (26 جولائی) کے موقع پر صدر جمہوریہ نے کہا کہ یہ دن ہماری مسلح افواج کی بہادری اور تحمل کی علامت ہے۔ انہوں نے کہا کہ میں کارگل وجے دیوس کے موقع پر ملک کی فوجوں اور ملک کے تمام شہریوں کو نیک خواہشات پیش کرتی ہوں۔

صدر مرمو نے کہا کہ انہوں نے اپنے سیاسی کیریئر کا آغاز ایسے وقت میں کیا جب ملک اپنی آزادی کی 50ویں سالگرہ منا رہا تھا اور اب 75ویں سال میں انہیں صدر کی نئی ذمہ داری ملی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایسے تاریخی وقت میں ہندوستان اگلے 25 سالوں کے وڑن کو حاصل کرنے کے لئے پرجوش ہے اور یہ ذمہ داری سونپنا میرے لئے بہت بڑا اعزاز ہے۔ انہوں نے کہا کہ ان 25 سالوں میں امر ت کال کی کامیابی کا راستہ دو پٹریوں پر آگے بڑھے گا، سب کی کوشش اور سب کا فرض۔

انہوں نے کہا کہ آج ہندوستان ہر میدان میں ترقی کی نئی جہتیں جوڑ رہا ہے۔ ہندوستان نے کورونا وبا کے عالمی بحران کا سامنا کرنے میں جس طرح کی صلاحیت دکھائی ہے اس نے پوری دنیا میں ہندوستان کی ساکھ کو بڑھایا ہے۔ ابھی کچھ دن پہلے ہی ہندوستان نے کورونا ویکسین کی 200 کروڑ خوراکیں لگانے کا ریکارڈ بنایا ہے۔ اس پوری جنگ میں ہندوستان کے لوگوں نے جس تحمل، ہمت اور تعاون کا مظاہرہ کیا ہے وہ بحیثیت سماج ہماری بڑھتی ہوئی طاقت اور حساسیت کی علامت ہے۔

صدر جمہوریہ نے کہا کہ پارلیمانی جمہوریت کے طور پر 75 سالوں میں ہندوستان نے شراکت اور اتفاق رائے کے ذریعے ترقی کے عزم کو آگے بڑھایا ہے۔ تنوع سے بھرے ہمارے ملک میں، ہم بہت سی زبانوں، مذاہب، فرقوں، کھانے کی عادات، طرز زندگی اور رسوم و رواج کو اپنا کر 'ایک بھارت – شریشٹھا بھارت' کی تعمیر میں سرگرم ہیں۔

قبل ازیں، چیف جسٹس آف انڈیا این وی رمنا نے پارلیمنٹ ہاؤس کے سینٹرل ہال میں نو منتخب صدر دروپدی مرمو کو ملک کے اعلیٰ ترین آئینی عہدے کا حلف دلایا۔ انہوں نے ہندی میں حلف لیا۔ وہ ملک کی پہلی خاتون قبائلی صدر ہیں۔

اس تقریب میں نائب صدر جمہوریہ اور راجیہ سبھا کے چیئرمین ایم وینکیا نائیڈو، وزیر اعظم نریندر مودی، لوک سبھا کے اسپیکر اوم برلا، وزراء کونسل کے اراکین، گورنرز، وزرائے اعلیٰ، سفارتی مشنوں کے سربراہان، حکومت کے فوجی حکام،پارلیمنٹ کے اراکین اور ممتاز سول اور اہم شخصیات نے شرکت کی۔

Recommended