فلپائن بھارت سے براہموس کی 3 بیٹریاں حاصل کرے گا

https://urdu.indianarrative.com/BrahMos.webp

فلپائن بھارت سے براہموس کی 3 بیٹریاں حاصل کرے گا

منیلا۔ 17/ جنوری

فلپائن نے جمعہ کے روز تصدیق کی کہ وہ تقریباً 375 ملین ڈالر کے معاہدے میں بھارت اور روس کی طرف سے مشترکہ طور پر تیار کردہ براہموس کروز میزائل کی تین بیٹریاں حاصل کرے گا۔ اس پیشرفت سے دفاعی ہارڈویئر کا ایک بڑا برآمد کنندہ بننے کے لیے بھارت کی کوششوں کو فروغ ملنے کی توقع ہے۔

اس دفاعی معاہدہ  نے   متنازعہ جنوبی بحیرہ چین میں جارحانہ رویے نے فلپائن کے ساتھ تعلقات کو نئی نچلی سطح پر پہنچا دیا ہے۔ فلپائنی میرینز براہموس کو ساحل پر مبنی اینٹی شپ میزائل کے طور پر استعمال کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔فلپائنی وزیر دفاع ڈیلفن لورینزانا نے کہا کہ انہوں نے حال ہی میں فلپائنی بحریہ کے ساحل پر قائم اینٹی شپ میزائل کے حصول کے منصوبے کے لیے ''ایوارڈ کے نوٹس''  یا میزائل کی فراہمی کے لیے ہندوستان کی تجویز کو قبول کرنے پر دستخط کیے ہیں۔

لورینزانا نے اپنے فیس بک پیج پر ایک مختصر پوسٹ میں کہا، ''حکومت ہند کے ساتھ بات چیت کی گئی، اس میں تین بیٹریوں کی فراہمی، آپریٹرز اور مینٹینرز کے لیے تربیت کے ساتھ ساتھ ضروری انٹیگریٹڈ لاجسٹک سپورٹ (ILS) پیکج شامل ہے۔''انہوں نے مزید کہا کہ برہموس کے لیے معاہدے کا تصور 2017 کے اوائل میں کیا گیا تھا، اور فلپائن کے صدر کے دفتر نے ''2020 میں ہورائزن 2 ترجیحی پروجیکٹس میں اس کی شمولیت کی منظوری دی تھی''۔