وائس ایڈمرل ایس اینگھور مڈے نے بحریہ کے نائب سربراہ کے طور پر چارج سنبھالا

https://urdu.indianarrative.com/Vice_Admiral_SIngh.jpg

وائس ایڈمرل ایس اینگھور مڈے

نئی دہلی، یکم اگست (انڈیا نیرٹیو)

وائس ایڈمرل ایس این گھور مڈے کوہندوستانی بحریہ کا اگلا نائب سربراہ بنایا گیا ہے۔ نئی دہلی کے ساؤتھ بلاک میں منعقدہ ایک رسمی تقریب میں انہوں نے وائس ایڈمرل جی اشوک کمار سیعہدہ حاصل کیا۔ جی اشوک 39 سال کی شاندار خدمات کے بعد ہفتہ کو ریٹائر ہوئے۔ چارج سنبھالنے کے بعد گھور مڈے نے نیشنل وار میموریل پر جا کر شہداء کو خراج عقیدت پیش کیا۔

وائس ایڈمرل ایس این گھور مڈے نیشنل ڈیفنس اکیڈمی (این ڈی اے)، کھڈک واسلا، نیوپورٹ، روڈ آئی لینڈ میں ریاستہائے متحدہ کے بحری جنگ کالج، اور نیول اسٹاف کالج، ممبئی کے سابق طالب علم ہیں۔ انہیں یکم جنوری 1984 کو انڈین نیوی میں کمیشن دیا گیا اور وہ نیوی گیشن اور گائیڈنس اسپیشلسٹ ہیں۔ فلیگ آفیسر نے انڈین نیوی کے فرنٹ لائن جنگی جہازوں پر وسیع پیمانے پر کام کیا ہے۔ 37 سالوں پر محیط اپنے کیریئر کے دوران،انہوں نے متعدد آپریشنل اور عملے کی تقرریوں کے ذریعے خدمات انجام دیں۔

ان کی اہم آپریشنل تقرریوں میں گائیڈڈ میزائل فریگیٹ آئی این ایس برہم پترا میں سیکنڈ ان کمانڈ، سب میرین ریسکیو ویسل آئی این ایس نرکشک کو ان کی کمان کے دوران پہلی بار یونٹ کے اعزاز سے نوازا گیا۔ انہوں نے وزارت خارجہ (تخفیف اسلحہ اور بین الاقوامی سلامتی امور) میں نیشنل ڈیفنس اکیڈمی میں ڈائریکٹر (ملٹری افیئرز)، لوکل ورک اپ ٹیم (ویسٹ)، نیوی گیشن ڈائریکشن سکول اور انسٹرکٹر کے طور پر بھی خدمات انجام دی ہیں۔