Urdu News

مغربی بنگال اسمبلی ضمنی انتخاب: ویکسی نیشن کے حوالے سے الیکشن کمیشن سخت

مغربی بنگال اسمبلی ضمنی انتخاب

کولکاتہ، 06 ستمبر (انڈیا نیرٹیو)

مغربی بنگال میں، گنجان آبادی کولکاتہ اور شمالی 24 پرگنہ اضلاع میں کورونا وائرس کے انفیکشن کے معاملات بڑھنے لگے ہیں۔ گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ریاست میں 707 نئے کیسز سامنے آنے کے بعد متاثرہ افراد کی تعداد 15لاکھ،52ہزار،071 ہو گئی ہے۔ دوسری جانب 30 ستمبر کو بھوانی پور سمیت تین اسمبلی حلقوں میں ہونے والے اسمبلی ضمنی انتخابات کے پیش نظر الیکشن کمیشن نے کورونا ویکسی نیشن کے حوالے سے سخت ہدایات جاری کی ہیں۔

ریاستی محکمہ صحت کی جانب سے جاری کردہ ایک بلیٹن میں بتایا گیا کہ انفیکشن سے 11 افراد کی موت کی وجہ سے اموات کی تعداد بڑھ کر 18ہزار،502 ہو گئی ہے۔ زیادہ تر اموات نادیہ اور شمالی 24 پرگنہ اضلاع سے ہوئی ہیں۔ بلیٹن کے مطابق کولکاتہ میں انفیکشن کے 128 نئے کیس اور شمالی 24 پرگنہ میں 119 نئے کیسز کی تصدیق ہوئی ہے۔ دونوں اضلاع میں زیر علاج مریضوں کی تعداد میں بھی اضافہ ہوا ہے۔

25 اگست کو کولکاتہ میں 973 مریضوں کا علاج کیا گیا اور اب ان کی تعداد بڑھ کر 1215 ہوگئی ہے۔ وہیں، شمالی 24 پرگنہ میں، اسی عرصے کے دوران مریضوں کی تعداد 1128 سے بڑھ کر 1198 ہوگئی۔ ریاست میں زیر علاج مریضوں کی تعداد 8652 ہے۔ نادیہ میں پانچ اور شمالی 24 پرگنہ میں تین افراد ہلاک ہوئے۔

دوسری طرف، الیکشن کمیشن کورونا کی وبا کے باعث مغربی بنگال میں ضمنی انتخابات کے حوالے سے سخت ہے۔ ووٹنگ کے پیش نظر الیکشن کمیشن نے صحت کے قوانین میں کسی قسم کی نرمی برداشت نہ کرنے کا عندیہ دیا ہے۔ ویکسین کی دونوں خوراکیں ووٹنگ کے انچارج لوگوں کے لیے لازمی قرار دی گئی ہیں۔ 30 ستمبر کو ہونے والے ضمنی انتخاب یا انتخابی عمل میں شامل افراد کے لیے ویکسین کی دونوں خوراکیں ضروری قرار دی گئی ہیں، تاہم، جنہوں نے ایک خوراک لی ہے اور ابھی تک ویکسین کی دوسری خوراک کا وقت نہیں ملاہے، RTPCRٹیسٹ کیا جائے گا۔

 الیکشن میں امیدوار، الیکشن ایجنٹ، پولنگ ایجنٹ (بوتھ میں بیٹھے سیاسی جماعت کے کا رکن)، گنتی ایجنٹ، گاڑی کا ڈرائیور (امیدوار، اس کا انتخابی ایجنٹ، وہ تمام گاڑیاں اس  انتخابی عمل میں شامل ہوں گی)، ووٹرز یا سیکورٹی گارڈز کی گاڑیاں بھی اس میں شامل کی جا سکتی ہیں۔

الیکشن کمیشن کی ہدایات کے بعد ریاستی محکمہ صحت بھی چوکس ہو گیا ہے اور ووٹنگ کے عمل میں شامل اہلکاروں کو ویکسین دینے کی پہل کی گئی ہے۔

Recommended

کووڈ -19 کی تازہ ترین صورتحال

کووڈ -19 کی تازہ ترین صورتحال