ہندوستانی خواتین ٹیم کی آسٹریلیا کے خلاف ریکارڈ جیت پر سوشل میڈیا پر زبردست رد عمل

https://urdu.indianarrative.com/Indian-women-team.webp

ہندوستانی خواتین ٹیم کی آسٹریلیا کے خلاف ریکارڈ جیت پر سوشل میڈیا پر زبردست رد عمل

بھارتی خواتین ٹیم نے تیسرے ون ڈے میں آسٹریلیا کو شکست دے کر بڑا ریکارڈ اپنے نام کیا۔ بھارت نے ون ڈے میں اپنے سب سے بڑے تعاقب کا ریکارڈ قائم کیا۔ ساتھ ہی آسٹریلیا کی 26 میچوں کی جیت کی مہم بھی یہاں رک گئی۔پہلے کھیلتے ہوئے آسٹریلیا نے مقررہ 50 اوورز میں 9 وکٹوں کے نقصان پر 264 رنز بنائے۔ جواب میں بھارتی ٹیم نے یہ ہدف آٹھ وکٹوں کے نقصان پر 49.3 اوورز میں حاصل کر لیا۔ ون ڈے میں یہ بھارت کا سب سے بڑا رن ہے۔ اس نے پہلے کبھی اتنا بڑا ہدف نہیں  چیس کیا تھا۔ اس کے ساتھ ہی، اس فتح کے ساتھ، ہندوستانی ٹیم نے آسٹریلیا کے   مسلسل 26 ون ڈے فتوحات  کے سلسلے پر بھی بریک لگا دیا ہے ۔

بھارتی ٹیم کی جانب سے گیند بازی میں پوجا  واستر کر اور جھولن گوسوامی نے اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا اور 3-3 وکٹیں حاصل کیں۔ وہیں بلے بازی میں  یاستیکا بھاٹیا اور شیفالی ورما نے بیٹنگ میں شاندار اننگز کھیلی۔ یاستیکا نے 69 گیندوں پر 64 اور شیفالی نے 91 گیندوں پر 56 رنز بنائے۔ اس کے علاوہ لوئر آرڈر میں دیپتی شرما اور اسنیہ رانا نے بھی عمدہ اننگز کے ساتھ ٹیم کی جیت میں اہم کردار ادا کیا۔ دپتی نے 30 گیندوں پر 31 اور اسنیہ رانا نے 27 گیندوں پر 30 رنز بنائے۔بھارتی ٹیم کی اس عظیم کارکردگی کے بارے میں ٹوئٹر پر کافی رد عمل دیکھنے میں آرہا ہے۔ 

آسٹریلیا کی سابق کرکٹر لیزا اسٹالیکر نے لکھا، "ہمیں پہلے حصے میں دو عظیم ٹیموں کے درمیان زبردست سیریز دیکھنے کو ملی۔ اب گلابی گیند کے ٹیسٹ میچ کی باری ہے جو جمعرات سے شروع ہوگی۔ دونوں ہی ٹیموں کے لئے ری کوری سب سے اہم ہوگا۔