پاکستان نے سمٹ فار ڈیموکریسی میں شرکت کی امریکی دعوت کو ٹھکرا دیا

https://urdu.indianarrative.com/Pakistan-rejects-US-invitation.webp

پاکستان نے سمٹ فار ڈیموکریسی میں شرکت کی امریکی دعوت کو ٹھکرا دیا

اسلام آباد9 دسمبر

چین کے ہمہ وقت اتحادی پاکستان  نے بدھ کے روز سمٹ فار ڈیموکریسی میں شرکت کے لیے امریکی دعوت کو ٹھکرا دیا، یہ ایک ورچوئل تقریب ہے جو 9 سے 10 دسمبر کو ہونے والی ہے۔ میڈیا نے ملک کے دفتر خارجہ کا حوالہ دیتے ہوئے امریکہ نے چوٹی کانفرنس کے لیے سو سے زائد ممالک کو دعوتیں بھیجی ہیں لیکن چین اور کچھ دوسرے ممالک اس فہرست میں شامل نہیں ہیں۔ پاکستان نے دعوت پر امریکہ کا شکریہ ادا کیا لیکن کہا کہ وہ ملک کے ساتھ "مستقبل میں مناسب وقت پر" وسیع پیمانے پر معاملات پر بات چیت کرے گا، جیو نیوز نے ملک کے دفتر خارجہ کے حوالے سے ایک بیان میں کہا۔

 جمہوریت کو مزید گہرا کرنے کے لیے پرعزم، پاکستان کے دفتر خارجہ نے کہا کہ ملک نے بدعنوانی سے لڑنے، تمام شہریوں کے انسانی حقوق کے تحفظ اور فروغ کے لیے وسیع پیمانے پر اصلاحات کا آغاز کیا ہے۔ امریکی محکمہ خارجہ نے منگل کو کہا کہ ورچوئل یو ایس ڈیموکریسی سمٹ دنیا بھر سے متنوع جمہوری تجربات کی نمائندگی کرنے والی 100 سے زیادہ حکومتوں کے ساتھ ساتھ سرکردہ کارکنوں، صحافیوں، نجی شعبے کے رہنماؤں اور سول سوسائٹی کے دیگر ارکان کو اکٹھا کرنے جا رہی ہے۔

اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ نے کہا، "اس سربراہی اجلاس کا مقصد رہنماؤں کو جمہوری حکومتوں کو درپیش چیلنجوں اور مواقع کے بارے میں مشغول ہونے، سننے اور ایمانداری سے بات کرنے کے لیے ایک فورم فراہم کرنا ہے اور اس بارے میں کہ جمہوریت اپنے شہریوں کے لیے کیسے ڈیلیور کر سکتی ہے۔"