پاکستان تحریک انصاف نے اپنی خراب حکمرانی اور نااہلی سے تاریخ رقم کی: امیر جماعت اسلامی بلوچستان

https://urdu.indianarrative.com/PTI.webp

پاکستان تحریک انصاف نے اپنی خراب حکمرانی اور نااہلی سے تاریخ رقم کی: امیر جماعت اسلامی بلوچستان

9 دسمبر

پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے، اسلامی سیاسی جماعت جماعت اسلامی کے رہنما سراج الحق نے کہا کہ پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) نے اپنی تاریخ لکھی ہے۔ گزشتہ تین سالوں میں خراب حکمرانی اور نااہلی  برپا ہے۔نجنوبی بلوچستان کے شہر تربت میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے رہنما کا کہنا تھا کہ گوادر سے چترال تک عوام اب حکومتی کارکردگی سے تنگ آچکے ہیں کیونکہ اس نے انہیں صرف مہنگائی، بے روزگاری اور غربت ہی دی ہے۔

سراج الحق نے کہا کہ ایسا لگتا ہے کہ یہ (پی ٹی آئی حکومت( ملک کی معیشت کو ٹھیک کرنے کی کوشش میں اب بھی بے سمت ہے۔جماعت اسلامی کے امیر نے بندرگاہی شہر میں جاری احتجاجی تحریک گوادر کو حق دو تحریک (گوادر کو حقوق دو) میں حصہ لینے والے لوگوں سے اظہار یکجہتی کے لیے گوادر کا دورہ کیا ہے۔ انہوں نے حکومت پر زور دیا کہ وہ مظاہرین کے مطالبات پورے کرے۔پاکستان کے بندرگاہی شہر گوادر میں سیکڑوں افراد چین پاکستان اقتصادی راہداری(CPEC) کے خلاف جاری احتجاج میں شامل ہو گئے ہیں۔

گوادر کے عوام نے منصوبے کے منصوبوں کو مسترد کرتے ہوئے واضح کیا ہے کہ ان منصوبوں کا بنیادی مقصد مقامی لوگوں کو بتدریج بے دخل کرنا اور بڑے پیمانے پر پنجابیوں اور چینیوں کو آباد کرنا ہے۔گوادر کو حقوق دو تحریک جارحانہ شکل اختیار کر رہی ہے کیونکہ منتظمین نے اپنا احتجاج جاری رکھنے کے لیے ایکسپریس وے اور کوسٹل ہائی وے کے تمام داخلی راستوں کو بند کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔