Urdu News

رکشا منتری اور ان کے کمبوڈیائی ہم منصب کی میٹنگ

رکشا منتری جناب راجناتھ سنگھ

سال 2022 میں ہند-آسیان تعلقات کی 30 ویں سالگرہ کی یاد میں آج کمبوڈیا کے سیم ریپ میں ہند-آسیان کے وزرائے دفاع کی پہلی میٹنگ منعقد ہوئی. جسے ’آسیان-بھارت دوستی کا سال‘ کے طور پر بھی نامزد کیا گیا ہے۔ میٹنگ کی مشترکہ صدارت رکشا منتری جناب راجناتھ سنگھ .اور کمبوڈیا کے نائب وزیر اعظم اور قومی وزیر دفاع جنرل ٹی بان نے کی۔ یہ 9ویں آسیان کے وزرائے دفاع کی میٹنگ. (اے ڈی ایم ایم) پلس سے پہلے کی میٹنگ ہے جو کل منعقد ہوگی۔

رکشا منتری نے اپنے خطاب میں ان تاریخی اور مضبوط تعلقات پر. روشنی ڈالی جو ہندوستان کے آسیان ممالک کے ساتھ ہیں۔ بھارت-آسیان تعلقات کو حال ہی میں 12 نومبر 2022 کو کمبوڈیا میں منعقدہ آسیان-ہند سربراہ کانفرنس کے دوران جامع اسٹریٹجک پارٹنرشپ میں تبدیل کیا گیا تھا۔

’’ہندوستان اور آسیان کو خطے میں  بحری تحفظ کے لیے مل کر کام کرنا چاہیے‘‘

جناب راجناتھ سنگھ نے اس بات پر زور دیا کہ ہند بحرالکاہل کے علاقے میں آسیان کی مرکزیت. ہندوستان کی ایکٹ ایسٹ پالیسی کا سنگ بنیاد ہے۔ بھارت-آسیان کے وزرائے دفاع کی اس پہلی میٹنگ کے دوران. جناب سنگھ نے بھارت-آسیان دفاعی تعلقات کے دائرہ کار اور گہرائی کو مزید وسعت دینے کے. لیے دو اہم اقدامات کی تجویز پیش کی۔ رکشا منتری کی طرف سے تجویز کردہ پہل میں سے. ایک ’اقوام متحدہ کی قیام امن کی کارروائیوں میں خواتین کے لیے. ہندوستان-آسیان پہل‘ تھی جس میں ہندوستان میں اقوام متحدہ کے قیام امن کے مرکز میں آسیان کے رکن ممالک کی خواتین امن فوجیوں. کے لیے تیار کردہ کورسز کا انعقاد اور آسیان کی خواتین افسروں کے لیے ہندوستان میں ’ٹیبل ٹاپ مشق. جس میں اقوام متحدہ کے قیام امن کے چیلنجوں کے پہلوؤں کو شامل کیا گیا ہے۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image0013XHN.jpg

این سی سی کی طرف سے کئے گئے نمایاں کاموں سے آگاہ

جناب راجناتھ سنگھ کی طرف سے اعلان کردہ دوسری پہل. ’سمندری پلاسٹک کی آلودگی پر بھارت-آسیان اقدام‘ تھا. جس میں سمندری آلودگی کے اہم مسئلے سے نمٹنے کے لیے نوجوانوں کی توانائی کا استعمال شامل ہے۔ جناب راجناتھ سنگھ نے آسیان کے ارکان کو ہندوستانی ساحلوں کی صفائی .اور ہندوستانی ساحلی برادری میں پلاسٹک کی آلودگی کے بارے میں بیداری پیدا کرنے. میں این سی سی کی طرف سے کئے گئے نمایاں کاموں سے آگاہ کیا۔ انہوں نے خطے میں اس سمت میں اجتماعی کوششوں کے لیے این سی سی اور آسیان ممالک کی مساوی نوجوان تنظیموں. کے درمیان ہم آہنگی کی تجویز پیش کی۔ انہوں نے سمندری آلودگی کے. واقعات سے نمٹنے کے لیے علاقائی کوششوں کو تیز کرنے. اور ان کی تکمیل کے لیے ہندوستانی کوسٹ گارڈ کے. ذریعے چنئی میں ایک انڈیا-آسیان میرین پولوشن ریسپانس سینٹر کے قیام کی تجویز بھی پیش کی۔

جناب راجناتھ سنگھ نے آزاد، کھلے، جامع اور  ضابطوں پر مبنی ہند-بحرالکاہل کے لیے ہندوستان کی مسلسل وکالت سے آگاہ کیا

آسیان کی دفاعی قیادت کی طرف سے دونوں اقدامات کا پرتپاک استقبال کیا گیا. جنہوں نے متفقہ طور پر اس کی عملییت اور مطابقت کی تائید کی۔ آسیان کے وزرائے دفاع نے خطے میں ہندوستان کے مثبت کردار کا بھی اعتراف کیا۔

رکشا منتری نے ایک آزاد، کھلے، جامع اور ضابطوں پر. مبنی ہند-بحرالکاہل کے لیے ہندوستان کی مسلسل وکالت سے بھی آگاہ کیا. جبکہ ہندوستان اور آسیان کو خطے میں سمندری سلامتی کے لیے مل کر کام کرنے کی ضرورت کا مشورہ دیا۔ انہوں نے اگلے سال مئی میں منعقد ہونے والی پہلی ہند-آسیان بحری مشق کے لیے آسیان کی حمایت پر اطمینان کا اظہار کیا۔ آخر میں، فورم نے خطے میں امن اور استحکام کو یقینی بنانے کے لیے. ہندوستان-آسیان تعلقات کی اہمیت کو تسلیم کیا۔

Recommended